Naujienos

  • TAVA gretas papildė naujas narys UAB 2021 Kovo 12d.
    TAVA gretas papildė naujas narys UAB "Hanzos brasta"

    2021 m. kovo 9 d. TAVA tarybos narių virtualiame posėdyje TAVA pirmininkas Marius Jucikas ir TAVA tarybos nariai pasveikino posėdyje dalyvavusią uždaros akcinės bendrovės "Hanzos brasta" direktorę Kristiną Lukošienę, kurios bendrovė papildė asociacijos gretas.

     

    Bendrovės direktorė Kristina Lukošienė veiklą pradėjo 2016 m. Darbuotojų skaičius - 7. UAB "Hanzos brasta" vykdo mažmeninę prekybinę veiklą (konditerijos gaminiai, saldumynai).

    2016 m. įkurta įmonė startavo prekybiniu ženklu „Retro“ – dėvėtų rūbų ir aksesuarų parduotuvė Skaudvilėje. Nuo parduotuvės atidarymo įmonės ir joje dirbančių darbuotojų tikslas išlieka vienas – pasiūlyti klientams alternatyvą vartotojiškai kultūrai ir prisidėti prie švaresnės aplinkos išsaugojimo.

    2019 m. įmonė pasuko nauja prekybos kryptimi ir atvėrė Tauragėje saldumynų ir skanėstų parduotuvę-kavinukę pavadinimu „Sweet express“, taip pat prekiauja el. parduotuvėje www.sweetexpress.lt. Parduotuvėje veikia kavos baras – siūlome paskanauti puikia itališka Hausbrandt kava, vaisių ir uogų arbatomis, pieno kokteiliais ir Minimelts ledais.

    "Dėl pandemijos gėrimus siūlome išsineštinai, o įprastomis sąlygomis veikia kavinukės klientų zona. Parduotuvės asortimento pagrindą sudaro įvairiausi saldumynai ir gėrimai, tarp kurių puikuojasi vaikų pamėgti ledinukai, guminukai, kramtomoji guma ir karamelė, siūlome aukščiausios kokybės lietuvišką šokoladą, arbatą, įvairius prieskonius ir delikatesus bei puikaus skonio itališkos kavos pupeles. Pas mus rasite ir sveikesnių produktų: keto mitybos pagrindu pagamintų džemų ir užtepėlių, saldumynų su mažiau cukraus arba be jo, gaminių be gliuteno ar laktozės, o taip pat įvairių ekologiškų produktų. Džiaugiamės galėdami pasiūlyti platų, pasaulyje garsių ženklų produktų pasirinkimą – Haribo, Trolli, Chupa Chups, Love is, Fini, Look O Look, Pocky, Oreo, Fanta, Arizona, Ferrero, Hershey‘s, Lindt. Didžiuojamės būdami neprilygstamos Hausbrandt kavos namų dalimi ir bendradarbiaudami su šaunia Kavos sinergijos komanda! Esame laimingi galėdami vadintis partneriais prekyboje su regiono ir visos Lietuvos gamintojais, tarp kurių Rūta, AJ Šokoladas, Šokolado namais, Skanovė, Skonis ir kvapas, 7 Ievos namai, Spaisvilė, Sveikatos sauja, Acheta, Labu labu, Užupių manufaktūra, Ledinukas, Biržų duona, Kanapių ūkis, G. Žebelio ekologinis ūkis, Mociškių palivarko medus, Šerkšno medus, Vilkyškių bendruomenės arbatos, Pitlius.

    Klientams siūlome šventinius dovanų rinkinius, dovanų kuponus, kuriame saldžias puokštes ir kompozicijas pagal klientų pageidavimus. Siūlome kavos ir arbatos bufeto paslaugą įmonėms (negaliojant pandemijos ribojimams). Tauragės mieste ir Skaudvilėje prekes pristatome nemokamai.

     

    Įmonės veikla prisideda prie įvairių socialinių akcijų, renka lėšas vaikų globos namų fondui „SOS Vaikų kaimai“, o įvairių švenčių metu siunčiame saldžias dovanėles vaikučiams.

    Tvirtai tikiu, kad mano atstovaujamos įmonės veiklos vizija ir perspektyvos darniai siejasi ir glaudžiai susijusios su Tauragės miesto verslo gyvenimu ir klientų lūkesčiais" - teigia UAB "Hanzos brasta" direktorė Kristina Lukošienė.

     

    UAB "Hanzos brasta" kontaktiniai duomeynys:

    https://sweetexpress.lt/

    https://www.tava.lt/asociacijos-nariai/konditerijos-gaminiai-saldumynai/uab-hazos-brasta

     

    Nuoširdžiai sveikinime Kristina Lukošienę, įsijungusią į asociacijos veiklą!

     

     

    Skaityti plačiau
  • 2021 Vasario 26d.
    Tauragės apskrities verslininkų asociacijai vadovaus Marius Jucikas

    2021 m. vasario 11–13 dienomis vykusio nuotolinio balsavimo metu Tauragės apskrities verslininkų asociacija (TAVA) dviejų metų kadencijai išsirinko naują pirmininką. Juo tapo UAB „Metta“ vadovas Marius Jucikas, pakeitęs ketverius metus asociacijai pirmininkavusią AB „Šiaulių bankas“ Tauragės klientų aptarnavimo centro vadovę Giedrę Stulginskienę. Pasikeitė ir TAVA tarybos sudėtis – darbą joje tęs 9 nariai, išrinktas 1 naujas tarybos narys.

    Antrą kadenciją baigusi TAVA valdybos pirmininkė G. Stulginskienė teigia tikinti, jog bendrystė asociacijos nariams ypač pasitarnaus verslui nelengvu pandeminiu laikotarpiu, tad TAVA veikla turėtų dar suaktyvėti. Naujajam pirmininkui ji linki suburti patikimą komandą.

    „Perduodama TAVA vairą išrinktam pirmininkui tikiu, kad jis atneš asociacijai teigiamų pokyčių, naujų idėjų. Manau, kad asociacijai reikia naujo vėjo, o pokyčiai išeis į naudą visiems – tiek verslininkų bendruomenei, tiek kiekvienam nariui. Linkėčiau M. Jucikui aplink save suburti darnią komandą, nes telkiančiam darbui reikalinga visų asociacijos narių pagalba, o TAVA narius raginu kuo aktyviau prisidėti, nes turėsime tai, ką sukursime patys“, – teigia G. Stulginskienė.

    Asociacijos vairą perėmęs M. Jucikas išsako viltį, kad surėmę pečius verslininkai pandemijos keliamus sunkumus įveiks bei teigia neabejojantis, jog TAVA ženkliai prisideda prie gerovės kūrimo.

    „Man tai naujas iššūkis, nauja patirtis, tikiuosi būti naudingas tiek Tauragės apskrities verslui, tiek apskritai žmonėms. Aš manau, kad TAVA yra ženkli jėga ir didelė pagalba Tauragės apskrities verslui. Šiuo pandeminiu laikotarpiu kaip pagrindinę problemą išskirčiau labai nevienodas sąlygas smulkiam ir stambiam verslui – jei didieji prekybos centrai gali dirbti pilnu pajėgumu, mažieji buvo uždaryti, tad manyčiau, jog jiems turėtų būti suteikiama didesnė finansinė pagalba. Siekiame to teikdami siūlymus Tauragėje išrinktiems Seimo nariams, taip pat atstovaudami TAVA narių interesams Smulkaus ir vidutinio verslo taryboje, aktyviai dalyvaudami jos veikloje“, – teigia M. Jucikas.

    Išrinkta ir naujoji TAVA taryba. Tarybos narių ir pirmininko rinkimai vyko nuotoliniu būdu, balsuojant elektroniniu paštu. Darbą taryboje tęs buvusi pirmininkė AB „Šiaulių bankas“ Tauragės KAC vadovė G. Stulginskienė, UAB „Bremena“ mentorius Sigitas Mičiulis, UAB „Taurana“ projektų vadovas Darius Stankus, UAB „Darbo turas“ direktorius Tomas Juodikis, UAB „Elka Rainwear“ direktorė Rima Zėringienė, IĮ „Autoežeruona“ savininkas Antanas Venckus, Tauragės kredito unijos valdybos pirmininkė Jurgita Austrevičienė, Tauragės radijo direktorius Valdas Latoža, UAB „Optimali idėja verslui“ direktorė Vida Petraitytė. Išrinktas 1 naujas tarybos narys – UAB „Topas Lt“ direktorius Edmundas Juodeikis.

    Nuotolinio ataskaitinio metinio asociacijos narių susirinkimo metu antrąją kadenciją baigianti pirmininkė G. Stulginkienė pristatė, o nariai balsavimu patvirtino 2020 m. TAVA veiklos ataskaitą. Per praėjusius metus įvyko 5 TAVA tarybos posėdžiai. Juose svarstyta daugiau nei 30 klausimų, susijusių su Tauragės apskrities verslininkų patiriamais iššūkiais koronaviruso pandemijos akivaizdoje, asociacijos narių interesų atstovavimu įvairiose organizacijose, ūkinėmis problemomis. 2020-aisiais TAVA teikė siūlymus Tauragės rajono savivaldybei dėl verslo skatinimo priemonių, dėl pagalbos verslui karantino metu, iniciavo susitikimus su ESO ir Tauragės rajono savivaldybės atstovais dėl elektros sutrikimų Tauragės rajone, kurie trikdo gamybos įmonių veiklą, kėlė iniciatyvą dėl kelio A12 Ryga–Šiauliai–Tauragė–Kaliningradas apmokestintų ribų.

    G. Stulginskienė akcentuoja, jog narystė Tauragės verslininkų asociacijoje jos nariams neša ne tik bendrystės jausmą, bet ir didelę praktinę naudą.

    – Atstovaujame asociacijos narių interesams savivaldoje, Regiono plėtros taryboje, Smulkaus ir vidutinio verslo taryboje, Lietuvos verslo konfederacijoje ir kitose institucijose bei organizacijose, mūsų nariai pirmieji sužino apie planuojamus teisės aktų pakeitimus ar įstatymų pataisas, galinčias paveikti jų verslo sektorių, todėl gali greičiau reaguoti. Be bendrystės sukuriamos vertės – galimybių kartu tobulėti bei dalintis patirtimi įvairiuose seminaruose, verslo renginiuose, asociacijos nariai naudojasi išskirtiniais pasiūlymais ir nuolaidomis mobiliems pokalbiams, internetui, degalams, medicinos paslaugoms, viešbučių tinklams, sporto klubams ir kt., tad gauna ir praktinę naudą, – teigia G. Stulginskienė.

    2020 m. asociacijos gretas papildė 4 nauji nariai, 3 nariai pasitraukė. Šiuo metu Tauragės apskrities verslininkų asociacija vienija 92 narius.

     

                                       

    Skaityti plačiau
  • 2021 Vasario 25d.
    UŽdarai akcinei bendrovei „Littaura“ - 30-asis veiklos Jubiliejus

    UAB „Littaura“  vasario 25 d. sueina 30-asis veiklos Jubiliejus. Tai viena pirmųjų įmonių, kurios  direktorius Ferdinandas Lebedžinskas kartu su kitais 23 įmonių vadovais 1999 metais prisidėjo prie Tauragės apskrities verslininkų asociacijos steigimo.  UAB "Littaura"  direktorius  Ferdinandas iki šiol yra ištikimas TAVA narys, nes tiki asociacijos nauda ir svarba.

     

    Nuoširdžiai sveikiname UAB "Littaura" kolektyvą su veiklos Jubiliejumi ir linkime darbinės sėkmės!

     

     

    Skaityti plačiau
  • 2021 Vasario 15d.
    Naujų laikų f-Luxus lyderystė. Tik išgyventi nepakanka. Būtina transformuoti save ir savo organizaciją!

    2021 m. vasario 12 d. TAVA nariai buvo kviečiami į Asociacijos organizuojamą Vadovų ir HR vebinarą tema „Naujų laikų f-Luxus lyderystė“.

    Vebinarą vedė Grand Partners ugdymo partnerė Ieva Daubaraitė - Palmquist.

    Ieva turi net 15 metų patirties pardavimų, rinkodaros, žmogiškųjų išteklių, viešųjų ryšių, projektų valdymo bei vadovavimo srityse, įvairiose kultūrose ir tarptautinėse organizacijose. Pozityvumą ir gerą energiją skleidžianti Ieva Klientus stebina nestandartiniais sprendimais ir įdomiu informacijos pateikimu. Didžioji dalis ugdymo partnerės veiklos dėmesio buvo sutelkta į įmonių kultūrą, žmogiškųjų išteklių įdarbinimą, veiklos vertinimą, talentų vystymą, koučingą ir organizacijos vystymosi klausimus.

     

    Vebinaro metu nagrinėtos šios vadovams aktualios temos:

    Globalių pokyčių tendencijos ir ką naujo reikia žinoti bei gebėti vadovui, kad liktų aktualus savo organizacijai. Skaitmeninė organizacijos kultūra ir nauji lyderystės iššūkiai. Pasidalinta lyderystė – kaip užtikrinti, kad kiekvienas įmonės darbuotojas prisiimtų dalį lyderystės. Organizacijos imuniteto stiprinimas – esminiai principai ir vadovo vaidmuo. Nauja kryptis organizacijoje – sąmoningumo stiprinimas visuose lygiuose.

    Norint išlikti, būtina keistis.

    Šio tūkstantmečio pradžioje futurologas R. Kurzweilas prognozavo, kad per ateinančius 100 metų patirsime daugiau technologinių pokyčių nei jų buvo pastaruosius 20 000 metų. Tačiau progresas įsibėgėja dar greičiau ir socialinės, politinės, ekonominės bei aplinkosaugos jėgos radikaliai permodeliuoja verslo pasaulį. Inovacijos bei procesų skaitmenizavimas kuria naujus sektorius, o nuolatos besivystančios technologijos daro didžiulę įtaką organizacinei kultūrai, keičia lyderystės paradigmas ir diktuoja eilę pokyčių, aktualių ne tik efektyviam veikimui rinkoje, bet ir kompanijos gyvavimui. Pasak „Fortune 500“, vidutinė kompanijos gyvenimo trukmė per pastaruosius 75 metus sumažėjo nuo 67 iki 18 metų.

    Konsultacinių kompanijų Deloitte, McKinsey, BCG duomenimis, pagrindinės pokyčių tendencijos:

    organizacinės kultūros skaitmenizacija ir AI diegimas, hibridinis ir horizontalus vadovavimas, visų organizacijos lygių atsparumas, komandinis atsakomybių pasidalinimas, komunikacijos principų pokyčiai, sąmoningumo ugdymas, kūrybinis, pozityvus ir konstruktyvus mąstymas.

    Neišvengiamai šios tendencijos daro įtaką ir Lietuvos verslo aplinkai. Naudinga pasitikrinti, ar pokyčiai Jūsų kompanijoje yra tikslingi bei užtikrinantys Jūsų verslo ilgaamžiškumą ir tvarų augimą.

     

    Dėkojame Grand Partners verslo klientų vadovei Jolantai Grigei už vebinaro organizavimą ir bendradarbiavimą!

    Mob. +370 656 66090

    Skype jolantagrige www.grandpartners.lt

     

     

     

         

     

     

     

    Skaityti plačiau
  • 2021 Sausio 24d.
    TAVA VISUOTINIO ATASKAITINIO – RINKIMINIO SUSIRINKIMO INFORMACIJA

    Gerb. TAVA nariai – įmonių Vadovai,

     

    Atsižvelgus į Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2020 m. lapkričio 4 d. nutarimu Nr. 1226 „Dėl karantino Lietuvos Respublikos teritorijoje paskelbimo“ įvestą karantino režimą, kurio laikotarpiu „draudžiami visi atvirose ir uždarose erdvėse organizuojami renginiai bei susibūrimai“ bei Lietuvos Respublikos ekonomikos ir inovacijų ministerijos rekomendacijas karantino laikotarpiu juridinių asmenų (asociacijų, viešųjų įstaigų, bendrijų, bendrovių ir kt.) dalyvių susirinkimus organizuoti nuotoliniu būdu, TAVA pirmininkės Giedrės Stulginskienės pavedimu informuoju, jog TAVA NARIŲ VISUOTINIS ATASKAITINIS – RINKIMINIS SUSIRINKIMAS – TAVA tarybos 2021-01-21 sprendimu Nr. 112, VYKS NUOTOLINIU BŪDU BALSUOJANT EL. PAŠTU š. m. vasario 11 d. 9.30 val.

    Balsavimo terminas iki š. m. vasario 13 d. 11.00 val.

     

    DARBOTVARKĖ:

     

    Dėl pritarimo TAVA visuotinį narių susirinkimą rengti nuotoliniu būdu, balsuojant el. paštu. Susirinkimo Pirmininko, Sekretoriaus ir Įgalioto nario rinkimai TAVA visuotinio narių susirinkimo protokolo pasirašymui, tvirtinimui ir visais kitais, su šiuo susirinkimu susijusiais formalumais, atlikimui. TAVA 2020 m. veiklos ataskaitos tvirtinimas. TAVA 2020 m. finansinės atskaitomybės ir 2020 m. biudžeto vykdymo ataskaitos tvirtinimas. TAVA pirmininko dviejų (2021 ÷ 2023) metų kadencijai rinkimai. TAVA tarybos dviejų (2021 ÷ 2023) metų kadencijai rinkimai. Dėl komisijos išrinkimo rinkiminių biuletenių skaičiavimui ir rezultatų suvedimui.

     

    Balsavimo procedūrą atsiųsime balsavimo dieną, š. m. vasario 11 d..

    Savo sprendimus įmonių vadovai/direktoriai siunčia iš asmeninių el. paštų.

     

    Negalintis nuotoliniame susirinkime dalyvauti vadovas/direktorius įgalioja pasirašyti kitą įmonės atstovą  ant rinkiminio biuletenio ir kitų visuotinio susirinkimo punktų, atitinkamai iš įgalioto asmens el. pašto.

    Narių dalyvavimas visuotiniame susirinkime (nuotoliniu būdu) yra būtinas!

     

    Pagarbiai, TAVA taryba

    Skaityti plačiau
  • 2020 Gruodžio 22d.Skaityti plačiau
  • 2020 Lapkričio 20d.
    Nuo pandemijos nukentėjusiam verslui VMI mokestinės paskolos sutartys 2 metams – be palūkanų ir be klausimų

     

    Nuo pandemijos nukentėjusiam verslui VMI mokestinės paskolos sutartys 2 metams – be palūkanų ir be klausimų

     

    Neigiamą COVID-19 poveikį patyrę mokesčių mokėtojai, kreiptis į VMI dėl mokestinės paskolos sutarties be palūkanų gali iki 2021 m. vasario 28 d.

    2020 m. spalio 20 d., Vilnius. Valstybinė mokesčių inspekcija (toliau – VMI) informuoja, jog 20 tūkst. įmonių, įtrauktų į nukentėjusių nuo COVID-19 sąrašą, šiandien išsiuntė aktualią informaciją apie mokestinės pagalbos priemonių taikymą bei mokestinės paskolos sutarties be palūkanų sudarymo galimybes bei sąlygas.

    „Neigiamą COVID-19 poveikį patyrusioms įmonėms, mokestinės pagalbos priemonės taikomos iki š. m. gruodžio 31 d., o tai reiškia, jog iki šio termino ir dar du mėnesius po jo, pastarosios yra atleistos nuo delspinigių, joms nebus pradėti mokesčių išieškojimo veiksmai“, - primena VMI Teisės departamento vadovė Rasa Virvilienė, pažymėdama, jog nuo pandemijos nukentėję mokesčių mokėtojai iki 2021 m. vasario 28 d. gali kreiptis į mokesčių administratorių ir sudaryti mokestinės paskolos sutartį iki 2022 m. gruodžio 31 d., be jokių palūkanų.

    Be palūkanų ir be klausimų - iki 2022 m. gruodžio 31 d.

    Mokestinės paskolos sutartį be palūkanų galima sudaryti mokesčių skoloms, susidariusioms iki š. m. gruodžio 31 d., o įmokas sumokėti iki 2022 m. gruodžio 31 d. Sudaryti tokiai sutarčiai jokių papildomų dokumentų VMI pateikti nereikia, užtenka prašymo, kuriame reikia nurodyti pageidaujamus įmokų sumokėjimo terminus. Prašymą ir dabar galima pateikti prisijungus prie Mano VMI > Paslaugos > Užsakyti Paslaugą > Mokesčių apskaita ir mokėjimai > Mokestinės nepriemokos sumokėjimo terminų atidėjimas arba išdėstymas.

    „Jei mokesčių mokėtojas mano, jog dėl sudėtingos finansinės situacijos dviejų metų mokesčių skolai išdėstyti ir sumokėti jam gali nepakakti, jis gali paprašyti ir ilgesnio mokesčių išdėstymo bei sumokėjimo termino, bet ne ilgesnio kaip iki penkerių metų. Tokiu atveju, mokesčius iki 2022 m. gruodžio 31 d., kaip ir visi, jis galės išdėstyti ir sumokėti be palūkanų, o vėlesnio laikotarpio įmokoms bus skaičiuojamos 0,01 proc. per dieną palūkanos,“ - sako Rasa Virvilienė, atkreipdama dėmesį, jog ilgesniam kaip dviejų metų mokestinės paskolos sutarties sudarymui yra taikoma standartinė procedūra ir reikalavimai, todėl mokesčių mokėtojas turi pagrįsti savo prašymą dokumentais, kurie apibūdina mokesčių mokėtojo finansinę būklę ir kuriais pagrindžiami prašyme nurodyti duomenys ir aplinkybės.

    Įmokas galima prašyti atidėti vieneriems metams.

    Mokesčių mokėtojai sudarydami mokestinės paskolos sutartį, pirmąją įmoką gali paprašyti nukelti vieneriems metams. Tokiu atveju, kai skola nesiekia 300 tūkst., teikiant prašymą papildomų dokumentų pateikti nereikia, kai ji yra lygi ar didesnė kaip 300 tūkst. - mokesčių administratoriui kartu su prašymu reikia pateikti ir minėtais, pagrindžiančiais dokumentus. Pažymėtina, jog nukeliant mokėjimą, mokestinės paskolos sutarties be palūkanų pabaigos terminas nesikeičia, ją galima sudaryti laikotarpiui iki 2022 m. gruodžio 31 d.

    Pusės, t. y. daugiau kaip 10 tūkst. įmonių, kurioms yra taikomi mokesčių atidėjimai, skola nesiekia 1 tūkst. eurų. 330 įmonių skola yra daugiau kaip 300 tūkst. ir tik 1 proc. įmonių turi skolą, kuri viršija 0,5 mln. eurų ir tai sudaro 54 proc. visų atidėtų mokesčių sumos.

    Mokesčių mokėtojų, kuriems taikomos pagalbos priemonės, skola sudaro 713,8  mln. eurų, šią sumą skolingi 45,4 tūkst. mokesčių mokėtojų (21,7 tūkst. įmonių ir 23,7 tūkst. gyventojų). Nuo kovo 16 d. sudaryta  4,5 tūkst. mokestinės paskolos sutarčių be palūkanų,  86,2 mln. eurų sumai.

    Visą aktualią informaciją, paaiškinimus, atsakymus į dažniausiai užduodamus klausimus galima rasti VMI interneto svetainėje https://www.vmi.lt/evmi/informacija-verslui. Konsultacijas telefonu teikia mokesčių specialistai paskambinus bendruoju Mokesčių informacijos telefonu 1882 (spausti „5“).

    Išsamesnė informacija žiniasklaidai:

    Rūta Asadauskaitė

    ruta.asadauskaite@vmi.lt

    +37062088383

     

    Naujausia susijusi žinia yra ta, kad jau įsigaliojo pakeitimas dėl pagalbos priemonių taikymo, tiksliau dėl užtikrinimo priemonių reikalavimo: jei prieš tai buvo reikalavimas mokesčių mokėtojams „ pateikti siūlymą dėl užtikrinimo priemonių“, dabar pakeista į „VMI gali pareikalauti“. Ši nuostata aktuali tuo atveju, kai prašoma sudaryti MPS išdėstant mokėjimus ilgesniam nei iki

    2022 m. gruodžio 31 d. terminui, o išdėstoma suma fiziniams asmenims yra lygi arba didesnė nei 100 000 Eur, juridiniams asmenims – lygi arba didesnė nei 300 000 Eur.

     

    Taip pat dalinuosi VMI interneto svetainės nuoroda, kur talpinama naujausia informacija, susijusi su mokestinės pagalbos teikimu verslui, nukentėjusiam nuo Covid-19, atsakymai į verslo klausimus ir pan. (tai, apie ką rašiau auksčiau, jau atsirado šioje medžiagoje)

    https://www.vmi.lt/evmi/nukentejusiems-nuo-covid-19

     

    Pranešimą paruošė:

     

    Laima Domarkienė,

    Klaipėdos AVMI atstovė spaudai

     

     

    Skaityti plačiau
  • 2020 Lapkričio 9d.
    Bioekonomikos ir gyvybės mokslų industrijos plėtros galimybės Tauragės regione

    2020 m. lapkričio 5 d. Lietuvos biotechnologų asociacijos kvietė verslininkus į virtualų renginį „Bioekonomikos plėtros galimybės Tauragės  regione“. Renginyje dalyvavo  Lietuvos biotechnologų asociacijos ir Tauragės rajono savivaldybės atstovai.

    Renginio tikslas yra pristatyti bioekonomikos plėtros  perspektyvas Lietuvoje bei su vietos verslo ir valdžios atstovais  aptarti bioekonomikos vystymo Tauragėje galimybes.

     

    Dalinamės virtualaus seminaro vaizdo įrašu žemiau:

    https://youtu.be/Fms7grwGR0c

    Skaityti plačiau
  • 2020 Spalio 30d.
    TAVA narių diskusijos su ESO atstovais elektros sutrikimo klausimais Tauragės mieste

    2020 d. spalio 27 d. Tauragės rajono savivaldybėje vyko TAVA narių susitikimas su ESO ir savivaldybės atstovais. Susitikimo metu diskutuota apie dažną įtampų svyravimą Tauragės mieste, dėl ko, ypatingai  gamybinių įmonių verslas patiria didžiulius nuostolius. Diskusijų metu bendrauta apie galimas priežastis, ieškota sprendimų būdų.  

     

    Susitikimo dalyviai:

     

    TAVA atstovai

    Dovydas Kaminskas –  Tauragės rajono savivaldybės meras

    Ramunė Malinauskienė –  ESO Verslo klientų skyriaus vadovė

    Žilvinas Perminas – ESO Klaipėdos tinklų projektų valdymo skyriaus vadovas

    Donatas Martinkus – ESO Klaipėdos regiono Elektros tinklo eksploatavimo skyriaus vadovas

    Vaidas Eičinas – ESO Pastočių eksploatavimo komandos vadovas (Klaipėda)

    Erika Vaitkevičienė – ESO Sprendimų verslo klientams vyr. vadybininkė

     

     

    Aptarti klausimai:

     

    ESO daromos priemonės dėl elektros energijos tiekimo užtikrinimo:

     

    ESO kasmet investuoja į elektros energijos tinklo atnaujinimą. Susitikimo metu pristatyta informacija apie ESO investicijas. Tauragės regione 2020 metais ESO vykdo 35 projektus už 1 ,47 mln. Eur., kurie padės užtikrinti elektros energijos kokybę. 2021 metų preliminarias investicijas žinosime gruodžio mėnesį, informacija bus skelbiama viešai ESO puslapyje ir atsiųsta Tauragės rajono savivaldybei raštu susipažinimui.

     

    2020 m. spalio mėn. ESO startavo unikalaus projekto įgyvendinimo darbai. Tai centralizuotos įtampos kokybės stebėsenos sistemos (CIKSS) diegimo darbai Bendrovės transformatorių pastotėse (TP) ir IT infrastruktūroje. Diegiama sistema leis centralizuotai stebėti 10 kV, 35 kV tinklo įtampos kokybę vadovaujantis LST EN 50160 standartu, kaupti įtampos charakteristikų statistiką, vykdyti analitiką, stebėti įtampos kryčius - viršįtampius tinkle, vertinti jų įtaką Bendrovės klientams. Svarbu paminėti, kad atsiras nauja galimybė proaktyviai reaguoti į elektros energijos kokybės gerinimą pramonės vartotojams nelaukiant skundų. Didžiausias dėmesys atrenkant buvo skiriamas vietovėms, kuriose dominuoja pramonės įmonės (laisvosios ekonominės zonos, pramonės parkai). Tauragėje bus pastatyti 4 analizatoriai. ESO bendradarbiaujant su Lietuvos energetikos institutu teikia aukštos įtampos kokybės užtikrinimo paslaugą. Pristatytos priemonės padedančios išvengti įtampos kryčių. Prezentacijoje, paskutinėse skaidrėse yra daugiau informacijos apie įrangos tipus ir paslaugos įkainiai.

     

    Sutarta:

     

    Įtampos analizatoriai problematiškiausiuose objektuose. Prašome susisiekti įmonę, kuri susitikimo metu minėjo, kad elektros kokybė dingsta penktadieniais ir kitą įmonę, kuri fiksuoja apie 200 atsijungimų per metus. Pateikus konkretesnius duomenis bus svarstoma galimybė statyti analizatorius tiekiamos elektros energijos kokybei analizuoti. Duomenis atsiųsti el. paštu erika.vaitkeviciene@eso.lt

     

    Gedimų fiksavimas – Besikartojant problemoms gamybiniuose procesuose dėl įtampos dingimų ar svyravimų prašome Juos fiksuoti ir informuoti ESO.  Pažymime kad ESO kartais nemato trumpalaikių įtampos svyravimų, jei klientai apie tai nepraneša, nes tai gali būti ir lokaliam tinkle. Besikartojančių, įtakojančių gamybos procesams gedimų fiksavimas, leistų matyti realią tinklo būklę, būtų ieškoma kokios priežastys galėjo tai įtakoti. Kiekvieną gedimą prašome fiksuoti telefonu 1852 arba https://www.eso.lt/lt/atjungimai-planiniai-neplaniniai.html

     

    Ateityje esant klausimų dėl elektros energijos kokybės, investicijų, naujų investuotojų pritraukimo ir galimybės vystyti infrastruktūros tinklą tiek elektros tiek dujų prašome kreiptis į Eriką Vaitkevičienę, žemiau laiške nurodytais kontaktais.

     

     

    Informaciją paruošė:

    Erika Vaitkevičienė,

    Sprendimų verslo klientams

    vyresnioji vadybininkė

    Verslo klientų skyrius

    Mob. +370 640 40310

    El. p. erika.vaitkeviciene@eso.lt

     

     

    Skaityti plačiau

Asociacijos nariai

  • Kristensen & Kristensen, UAB
  • Apartamentų administravimas, UAB
  • Antras planas, UAB
  • Medicum Centrum, UAB
  • Verslas kitaip, UAB
  • Švytis, UAB
  • Roada, UAB
  • Tauragės Agrotechnika, UAB
  • SBAUTO, UAB
  • Uliksas, UAB
  • Etada Freedom, UAB
  • TAURA GROUP, UAB
  • Tūkstantis mylių, UAB
  • Šaukštelis, UAB
  • Narasa, MB
  • Gamma furniture, UAB
  • Olvirga, UADBB draudimo brokeris
  • Medicinos namai šeimai, UAB
  • Klasmann-Deilmann Laukėsa, UAB
  • Netmark, UAB
  • Topas LT, UAB
  • Tauragės nekilnojamo turto agentura, UAB
  • Ferumeta, UAB
  • Televizijos komunikacijos, Lietuvos ir Vokietijos UAB
  • Kvartalo Tinklas, UAB
  • Optimali idėja verslui, UAB
  • Eurobiuras, UAB
  • Elka Rainwear, UAB
  • Meta, UAB
  • Motoway, MB
  • Sigitos kepiniai, UAB
  • Ansell Protective Solutions Lithuania, UAB
  • Jupiter Bach Lietuva, UAB
  • Sigma Trans, UAB
  • Vailida, UAB
  • Rimsauga, UAB
  • Švaros abėcėlė, UAB
  • Taurana, UAB
  • Aliumina, UAB
  • Tauragės kredito unija
  • Nagoja, UAB
  • Graveris, MB
  • SDG, UAB Tauragės skyrius
  • Taurus Solar, UAB
  • Autoežeruona, A. Venckaus IĮ
  • Feniksas, UAB
  • Modest, AB
  • GBY, UAB
  • Meduolis, UAB, Duonos namai
  • Solregis, UAB
  • Alantas, UAB
  • Požerūnų malūnas, MB
  • Allianz Lietuva gyvybės draudimas, UAB
  • Biceda, UAB
  • Tele2, UAB Tauragės sk.
  • FB Production, UAB
  • Bitė Lietuva, UAB
  • Tauragės radijas, VšĮ Šou imperija
  • Ginara autoservisas, UAB
  • Marko dizainas, UAB
  • Bremena, UAB
  • Agavos prekyba, UAB
  • Onija, UAB
  • Ryšininkas, UAB
  • Luminaris, UAB
  • Šiaulių bankas, AB Tauragės KAS
  • Benera, UAB
  • Brolenta, UAB
  • Reklamos projektavimas, MB
  • Darbo turas, UAB
  • Gabrelle, UAB
  • Metta, UAB
  • Infoface, UAB
  • Jurbarko krašto verslininkų sąjunga

Naujienlaiškis

Prenumeruoti