- Apie mus
- Naujienos
- Tarybos nariai
- Asociacijos nariai
- Skelbimai
- TAVA narių pasiūlymai
- Naudinga informacija
- Renginiai
- Apklausos
- Kontaktai
Naujienos
2018 Lapkričio 7d.
Lietuvos smulkiojo ir vidutinio verslo tarybos posėdis 2018-11-06Skaityti plačiau2018 m. lapkričio 6 d. TAVA tarybos narys V. Liorančas (UAB "Televizijos komunikacijos" direktorius) dalyvavo Lietuvos smulkiojo ir vidutinio verslo tarybos posėdyje. Pagrindiniai posėdžio klausimai:
Į posėdį buvo pakviesti Finansų ministerijos, Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos, Valstybinės mokesčių inspekcijos atstovai.
Klausimą dėl žemėlapio paprašė įtraukti SVV tarybos valdybos narė D. Čibirienė-Lietuvos buhalterių ir auditorių asociacijos prezidentė.
Posėdžio protokolas:
http://eimin.lrv.lt/uploads/eimin/documents/files/Verslo%20aplinka/Smulkus%20verslas/protokolai/SVV%20tarybos%20protokolas%202018-11-06.pdf
- 2018 Spalio 30d.Apskaitos, mokesčių pasikeitimai ir pasiūlymai per 2018 m. spalio mėn.Skaityti plačiau
UAB „Added Value“ rubrika:
Apskaitos, mokesčių pasikeitimai ir pasiūlymai per 2018 m. spalio mėn.
VMI – NUO ŠIOL VIEŠI TURTO DUOMENYS – KAIP ANT DELNO
Valstybinė mokesčių inspekcija prie Lietuvos Respublikos finansų ministerijos (toliau – VMI) informuoja, jog interneto svetainėje www.vmi.lt atnaujinus Metinių gyventojų (šeimos) turto deklaracijų išrašų teikimo formą, duomenys peržiūrai pateikiami pagal papildomus kriterijus, taip pat skelbiamas 200 didžiausią turtą už 2017 m. deklaravusių viešų asmenų sąrašas, kurį vartotojai galės atsisiųsti ir Excel formatu. Šiemet ženkliai išaugo skelbiamų gyventojų turto deklaracijų išrašų kiekis, kadangi nuo 2018 m. sausio mėn. papildomai viešinami tam tikras pareigas užimančių asmenų ir jų sutuoktinių duomenys. Šie asmenys ir anksčiau teikdavo turto deklaracijas, tačiau iki šiol jų deklaracijų išrašai nebuvo skelbiami viešai. Vartotojų patogumui atnaujinome ir kai kuriuos išrašų teikimo ypatumus – atsirado galimybė palyginti pasirinktų metų bei pasirinktos turto grupės duomenis, kurie greta atvaizduojami ir grafiškai.
VMI primena, kad paskelbti išsamesni tarnautojų ir kitų asmenų duomenys skirti viešumui bei skaidrumui užtikrinti, visuomenės savikontrolei, todėl atsižvelgus į šiuos poreikius, turto deklaracijų išrašų teikimo forma atnaujinta patogesnei duomenų peržiūrai. Turto ir pajamų deklaracijų duomenis VMI naudoja nustatant rizikingiausius mokesčių mokėtojus: ši informacija analizuojama ir lyginama su VMI turimais bei iš trečiųjų šaltinių gautais duomenimis apie asmenų pajamas, turimą turtą ir išlaidas. Šiuo metu VMI svetainėje skelbiama apie 51,8 tūkst. turto deklaracijų išrašų. Gyventojų deklaruoto turto išrašų informaciją galima rasti VMI interneto svetainės skyrelyje „Informacijos rinkmenos" (Apie VMI -> Paslaugos -> Informacijos rinkmenos -> Metinės gyventojo (šeimos) turto deklaracijos duomenų išrašai (www.vmi.lt/cms/metines-gyventojo-seimos-turto-deklaracijos-duomenu-israsai). Didžiausią turtą už 2017 m. deklaravusių viešų asmenų sąrašas pasiekiamas skiltyje „Gyventojų turto deklaracijų duomenys išsamiau".
www.vmi.lt
ŽEMĖS MOKESTĮ LĖMĖ TARIFAI, NAUJOS ŽEMIŲ VERTĖS BEI PRITAIKYTOS LENGVATOS
Valstybinė mokesčių inspekcija prie Lietuvos Respublikos finansų ministerijos (VMI) informuoja, jog gyventojams bei įmonėms Elektroninio deklaravimo sistemoje (deklaravimas.vmi.lt) jau pateiktos žemės mokesčio deklaracijos, mokėtiną žemės mokesčio sumą galima sužinoti ir prisijungus prie „Mano VMI" (www.vmi.lt/manovmi). Tiems žemės savininkams, kurie nėra VMI elektroninių paslaugų vartotojai, žemės mokesčio deklaracijos siunčiamos klasikiniu paštu ir adresatus jos pasieks iki lapkričio 1-osios. Žemės mokestį privačios žemės savininkai šiemet turi sumokėti iki lapkričio 15 dienos.
Primenama, kad žemės mokestis yra mokamas už gyventojams ir įmonėms nuosavybės teise priklausančią privačią žemę, išskyrus už miško žemę ir žemės ūkio paskirties žemę, kurioje įveistas miškas. Nauji žemės savininkai mokestį moka, jei žemę įsigijo pirmąjį pusmetį, o jei antrąjį pusmetį – tuomet žemės mokestis turės būti mokamas nuo kitų metų. VMI ragina žemės mokesčio mokėtojus mokestį sumokėti laiku – iki lapkričio 15-osios. Praleidus terminą už kiekvieną pradelstą dieną skaičiuojami 0,03 proc. delspinigiai. Kai žemės mokestis mokamas už kitą asmenį, būtina nurodyti žemės savininko duomenis - vardą, pavardę ir asmens kodą. Gyventojas, turintis finansinių sunkumų ir negalintis sumokėti žemės mokesčio laiku, gali kreiptis į VMI ir susitarti dėl galimybės žemės mokestį mokėti dalimis jam patogiu grafiku ir priimtinu atsiskaitymo terminu. Prašymą gyventojai gali pateikti ir e. būdu.
www.vmi.lt
NUO SPALIO 1 D. - SKAIDRESNĖS GYVYBĖS DRAUDIMO SUTARTYS
Spalio pradžioje įsigalioja Draudimo įstatymo pakeitimai, kurie gyvybės draudimo bendroves įpareigos aiškiai nurodyti visus sutarties mokesčius. Taip pat draudimo bendrovės nuo kitų metų pradžios nebegalės imti mokesčio už investicinių krypčių valdymą, jei pačios to nedarys. Kiti įstatymo pokyčiai palies ir ne gyvybės draudimą – draudimo pasiūlymai turės atitikti draudėjo reikalavimus ir poreikius, taip pat jam turės būti pateikiamas pagrindinės informacijos dokumentas. Vartotojams bus paprasčiau apskaičiuoti tikrąją draudimo kainą, palyginti skirtingų bendrovių pasiūlymus ir pasirinkti naudingiausią. Deja, kol kas gyventojai drausdamiesi skirtingų draudikų pasiūlymus palygina daug rečiau, nei rinkdamiesi kitas finansines paslaugas.
Turintiems gyvybės draudimą bendrovės turės pateikti aiškią ataskaitą apie sukauptą kapitalą ir visus išskaičiuotus mokesčius, o vartotojui nusprendus nutraukti sutartį nutraukimo mokestis turės atitikti tik su sutarties nutraukimu susijusias tiesiogines išlaidas arba turės būti lygus 2% sukaupto kapitalo vertės, bet neviršyti 50 Eur. Prieš ne gyvybės draudimo sutarties sudarymą draudėjui bendrovė turės pateikti pagrindinės informacijos dokumentą, kuriame standartizuota forma bus išdėstomos pagrindinės draudimo sutarties sąlygos.
www.vz.lt
PENSIJŲ KAUPIMO SISTEMOS REFORMA: KETURIOS GEROS ŽINIOS DIRBANTIESIEMS
Vienas svarbiausių pokyčių, kuriuos atneš Seimo priimti ir prezidentės pasirašyti įstatymų pakeitimai, ir yra paskata kuo didesnei daliai gyventojų dalyvauti II pakopos pensijų kaupimo sistemoje. Pakeitimams įsigaliojus jaunesni nei 40 metų dirbantieji, kurie iki šiol nekaupė pensijos II pakopos fonde, automatiškai bus įtraukiami į kaupimą su galimybe atsisakyti.
Jei dirbantysis pats nepasirinks fondo, kuriame norėtų kaupti lėšas senatvei, tai už gyventoją padarys „Sodra“, fondą parinkdama atsitiktine tvarka. Užuot „rinkęsi dalyvauti“, kaip iki šiol, dirbantieji turės „rinktis nedalyvauti“. Šis pakeitimas pasitarnaus gyventojams, kurie vis susimąstydavo apie papildomo kaupimo pensijai būtinybę, tačiau apsisprendimą dėl įvairių priežasčių atidėliodavo. Likę dirbantieji turės patys imtis iniciatyvos ir suskubti pasirinkti jų poreikius geriausiai atitinkantį kaupimo pensijai variantą. Vyresni nei 40 metų gyventojai, kaip ir iki šiol, galės tapti pensijų kaupimo sistemos dalyviais savo iniciatyva, sudarydami sutartis su pasirinkta pensijų kaupimo bendrove. Svarbu pabrėžti, kad II pakopos pensijų fondų dalyviams nuo 2019 m. nebebus proporcingai mažinama senatvės pensija, todėl visos fonduose sukauptos lėšos bus papildomas priedas prie „Sodros“ mokamos pensijos.
Šiuo metu sistemos dalyviai turi patys imtis veiksmų, norėdami keisti fondą iš rizikingesnio į konservatyvesnį artėjant pensiniam amžiui. Paprastai rekomenduojama rizikingesnius fondus rinktis pensiją pradėjus kaupti jaunesniame amžiuje, o artėjant pensijai riziką siūloma mažinti ir pereiti į konservatyvesnį fondą. Nors pensijų fondų bendrovės visuomet pasirengusios padėti ir patarti kaupimo sistemos dalyviams, vis dėlto sprendimus ir riziką iki šiol jie turėjo priimti patys. Naujoji sistema to leis išvengti: pensijos nuo šiol bus kaupiamos naujuose gyvenimo ciklo koncepcijos pensijų fonduose. Tokių fondų investavimo strategija keisis palaipsniui: laikui bėgant, atsižvelgiat į dalyvio amžių, vis mažesnė kaupiamų lėšų dalis bus investuojama į akcijas, tuo pačiu mažinant ir investicijos riziką. Papildomų veiksmų imtis neteks – gyventojo lėšos bus automatiškai perkeliamos į dalyvio amžių atitinkantį pensijų fondą. Nors dirbantiesiems paliekama galimybė ir patiems rinktis rizikingesnį ar konservatyvesnį fondą, pakeitimai leidžia tikėtis, kad neprisiimdami nepamatuotos rizikos ar nekaupdami perdėm konservatyviai, gyventojai sukaups daugiau. Pažymėtina, kad šiuo metu ir taip vieni mažiausių Baltijos šalyse pensijų fondams taikomi mokesčiai bus mažinami perpus, todėl kaupiantieji galės tikėtis dar didesnės investicijų grąžos. Rizikos dalyvaujant pensijų kaupime gauti mažesnę „Sodros“ pensijos dalį apskritai nebelieka, nes kaupimo dalyviams valstybinė senatvės pensija mažinama nebebus. Be to, įsigaliojus naujajai tvarkai sistemos dalyviams suteikiama galimybė laikinai, iki vienerių metų nemokėti įmokų. Tai gera išeitis tiems, kurie supranta kaupimo reikšmę ateities pensijai, bet susiduria su laikinais finansiniais nesklandumais.
Naujoji pensijų sistema bus palanki tiems, kurie norės į savo ateities pensiją investuoti daugiau. II pakopos dalyviai ne tik kaups mokėdami periodines įmokas, bet ir galės įmokėti papildomai, už tai iš valstybės susigrąžindami gyventojų pajamų mokestį. GPM lengvata išlieka ir kaupiantiems pensiją III pakopos fonduose arba pagal investicinį gyvybės draudimą. Renkantis papildomo kaupimo būdą, reikėtų pradėti nuo tikslų įvertinimo – ar gyventojas nori užsitikrinti periodines išmokas, kurios, tikėtina, prisidės prie būtinųjų pragyvenimo išlaidų, ar sulaukęs pensijos pageidauja gauti vienkartinę išmoką iš III pakopos fondo ir ją investuoti į sveikatą ar buities pagerinimą. Žinoma, pagal galimybės yra svarbu užsitikrinti abu scenarijus.
www.vz.lt
Susisiekite, norėdami gauti daugiau informacijos:
UAB „Added Value“ El. p.: arvydas@avalue.lt
Aerodromo g. 33, LT-72186 Tauragė Mob. Nr.: 8 (684) 48887
www.addedvalue.lt
- 2018 Spalio 29d.Išvažiuojamasis TAVA narių susirinkimas pas TAVA narę UAB „Kristensen & Kristensen“Skaityti plačiau
2018 m. spalio mėn. 25 d. TAVA nariai buvo kviečiami į išvažiuojamąjį TAVA tarybos ir narių posėdį, kuris vyko pas TAVA narę - UAB „Kristensen & Kristensen“.
TAVA nariai aplankė, baldų bendrovę UAB „Kristensen&Kristensen“. Bendrovės direktorė Iliminata Remeikienė supažindino narius su gamykla, gamyba bei jos procesais, gaminiais. UAB ,,Kristensen&Kristensen“ – baldų gamybos įmonė gaminanti aukštos kokybės baldus iš ąžuolo bei uosio medienos, tai įvairūs stalai, kėdės, vitrinos, komodos, knygų lentynos bei suolai. Išskirtina yra tai, kad bendrovėje yra gaminami vienetiniai baldai pagal esamus kataloge projektus ir pagal pirkėjų užsakymus. Aukšta gaminamų baldų kokybė užtikrina sėkmingus pardavimus Norvegijoje, Švedijoje, Vokietijoje, Danijoje, Anglijoje ir Lietuvoje.
TAVA gretas papildė naujas narys UAB "Benera". Bendrovės direktorius - Kęstutis Petrikas.
TAVA tarybos posėdžio metu, TAVA pirmininkė pasveikino posėdyje dalyvavusį uždaros akcinės bendrovės "Benera" direktoriaus pavaduotoją Albiną Petriką, įteikdama jam TAVA nario pažymėjimą bei palinkėjo aktyvaus abipusio bendradarbiavimo asociacijos labui.
UAB "Benera" įkurta 1993 m. pagrindine veikla didmenine prekyba statybinėmis ir baldinėmis medžiagomis. Nuo 2009 m. įmonės prioritetinė veikla pasikeitė i gamybinę – komercinę veiklą baldų pramonėje. Įmonėje gaminami baldai dažniausiai skirti visuomeninės paskirties objektams. Gaminami tiek minkšti baldai (minkštasuoliai, krėslai, foteliai, vadovo kėdės ) tiek ir kitos paskirties baldai - kėdės, komodos, stalai ir kt.) Taip pat įmonė gamina ruošinius ir detales iš lenktos faneros kitiems gamintojams. Įmonės su turimu labai geru staklynu sugeba pagaminti pačius sudėtingiausius gaminius ir patenkinti visus užsakovų bei dizainerių norus.
Pagrindinis įmonės partneris yra Norvegijos kompanija VAD, kuris platina gaminius po Skandinaviją, Ameriką ir Japoniją. Taip pat bendrovėje gaminama daug brendingo gaminių, kurių užsakovai yra įmonės ir dizaineriai iš Skandinavijos.
Bendrovės kontaktiniai duomenys: Adresas: Gaurės g. 2c, Tauragė LT72333, tel.: +370 446 61471; info@benera.lt; www.benera.lt
Posėdyje taip pat svečiavosi UAB „Amber staff“ (UAB „Amber team“) - personalo sprendimų kompanijos klientų aptarnavimo vadovė Jolanta Kundrotienė, kuri pristatė bendrovę „Amber staff“, jos sėkmės istoriją bei supažindino su naujausiais personalo sprendimo būdais įmonėms. Komapnija įkurta 2012 m. Tais pačiais metais duris atvėrė biurai Vilniuje ir Klaipėdoje, taip užtikrinant paslaugų teikimo galimybes visoje Lietuvoje. Bendrovė teikia personalo vadovo, personalo atrankos ir paieškos, personalo nuomos paslaugas.
- 2018 Spalio 11d.Tauragėje lankėsi kandidatas į prezidentus Gitanas NausėdaSkaityti plačiau
2018 m. spalio 11 d. Tauragėje surengtuose mero pusryčiuose svečiavosi ir su vietos verslininkais bei savivaldos atstovais bendravo kandidatas į LR prezidentus Gitanas Nausėda. Šio vakaro laidoje - Gitano Nausėdos mintys apie artėjančius rinkimus ir Tauragės regiono privalumus.
Susitikime dalyvavo ir Tauragės apskrities verslininkų asociacijos pirmininkė Giedrė Stulginskienė.
Daugiau apie vizitą vaizdo ir garso įrašuose: http://www.tvk.lt/index.php?m=30&tid=3910
http://tauragesradijas.lt/kandidatas-i-lr-prezidentus-g-nauseda/
- 2018 Spalio 10d.Tauragės rajono savivaldybė kviečia verslo atstovus teikti paraiškas iki 2018-10-31Skaityti plačiau
Tauragės rajono savivaldybė yra patvirtinusi tvarkos aprašą, pagal, kurį skatina smulkųjį verslą ir kviečia teikti paraiškas finansinei paramai gauti. Tinkami pareiškėjai - mažos ir labai mažos įmonės plėtojančios verslą Tauragės rajono savivaldybės teritorijoje. Prašymą galima teikti iki š. m. spalio 31 d.
Pagal patvirtintą aprašą kompensuojamos šios priemonės:
- įmonės įregistravimo ir su įmonės įsteigimu susijusių išlaidų kompensavimas;
- mokslo tiriamųjų darbų ir eksperimentinės plėtros darbų išlaidų kompensavimas;
- naujų interneto svetainių kūrimo išlaidų kompensavimas;
- rinkodaros priemonių išlaidų kompensavimas;
- negyvenamųjų patalpų nuomos išlaidų kompensavimas.
Kompensacijos skyrimas vienam verslo subjektui ir vienai to paties steigėjo einamaisiais metais įsteigtai įmonei.
Tinkami pareiškėjai - mažos ir labai mažos įmonės plėtojančios verslą Tauragės rajono savivaldybės teritorijoje.
Kontaktai pasiteiravimui:
Plėtros, investicijų ir turto valdymo skyriaus specialistas
Andrius Laucius
mob.: +370 672 29 843,
el. paštas: andrius.laucius@taurage.lt
- 2018 Spalio 1d.Apskaitos, mokesčių pasikeitimai ir pasiūlymai per 2018 m. rugsėjo mėn.Skaityti plačiau
UAB „Added Value“ rubrika:
Apskaitos, mokesčių pasikeitimai ir pasiūlymai per 2018 m. rugsėjo mėn.
PASIKEITĖ DARBUOTOJŲ SKAIČIAUS APSKAIČIAVIMAS
2018 m. rugsėjo 22 d. įsigaliojo atnaujintos vidutinio sąrašinio darbuotojų skaičiaus apskaičiavimo taisyklės.
Vidutinio darbuotojų skaičiaus apskaičiavimo formulė nesikeičia, tačiau tvarka patikslinta ir papildyta naujomis nuostatomis: aptariama, kaip apskaičiuojamas vidutinis darbuotojų skaičius, jei pelno siekiančio juridinio asmens ataskaitiniai metai nesutampa su kalendoriniais metais arba yra trumpesni negu 12 mėnesių, paaiškinama, kad apskaičiuojant vidutinį darbuotojų skaičių sumuojami visi pelno siekiančio juridinio asmens darbuotojai, neatsižvelgiant į jų dirbtą laiką. Taip pat patikslinama darbuotojo samprata, kokie darbuotojai neįtraukiami į vidutinį darbuotojų skaičių, paaiškinama, kad šis skaičius apvalinamas taikant matematines apvalinimo taisykles. Naujos taisyklės taikomos rengiant 2019 m. sausio 1 d. ir vėliau prasidedančių ataskaitinių laikotarpių finansinių ataskaitų rinkinį, metinį pranešimą ir vertinant finansinių ataskaitų audito privalomumo reikalavimą. Vidutinio darbuotojų skaičiaus rodiklis taikomas vertinant, kokias finansines ataskaitas privalo pateikti įmonė, ar ataskaitas reikia audituoti. Su darbuotoju skaičiumi susijusioms mažoms įmonėms taikomos pelno mokesčio lengvatos, vidutinį darbuotojų skaičių reikia įrašyti į metinę įmonės statistinę ataskaitą.
www.vz.lt
NUO SPALIO 1 D. - SKAIDRESNĖS GYVYBĖS DRAUDIMO SUTARTYS
Spalio pradžioje įsigalioja Draudimo įstatymo pakeitimai, kurie gyvybės draudimo bendroves įpareigos aiškiai nurodyti visus sutarties mokesčius. Taip pat draudimo bendrovės nuo kitų metų pradžios nebegalės imti mokesčio už investicinių krypčių valdymą, jei pačios to nedarys. Kiti įstatymo pokyčiai palies ir ne gyvybės draudimą – draudimo pasiūlymai turės atitikti draudėjo reikalavimus ir poreikius, taip pat jam turės būti pateikiamas pagrindinės informacijos dokumentas. Vartotojams bus paprasčiau apskaičiuoti tikrąją draudimo kainą, palyginti skirtingų bendrovių pasiūlymus ir pasirinkti naudingiausią. Deja, kol kas gyventojai drausdamiesi skirtingų draudikų pasiūlymus palygina daug rečiau, nei rinkdamiesi kitas finansines paslaugas.
Turintiems gyvybės draudimą bendrovės turės pateikti aiškią ataskaitą apie sukauptą kapitalą ir visus išskaičiuotus mokesčius, o vartotojui nusprendus nutraukti sutartį nutraukimo mokestis turės atitikti tik su sutarties nutraukimu susijusias tiesiogines išlaidas arba turės būti lygus 2% sukaupto kapitalo vertės, bet neviršyti 50 Eur. Prieš ne gyvybės draudimo sutarties sudarymą draudėjui bendrovė turės pateikti pagrindinės informacijos dokumentą, kuriame standartizuota forma bus išdėstomos pagrindinės draudimo sutarties sąlygos.
www.vz.lt
Susisiekite, norėdami gauti daugiau informacijos:
UAB „Added Value“ El. p.: arvydas@avalue.lt
Aerodromo g. 33, LT-72186 Tauragė Mob. Nr.: 8 (684) 48887
www.addedvalue.lt
- 2018 Rugsėjo 30d.Apskaitos, mokesčių pasikeitimai ir pasiūlymai per 2018 m. rugsėjo mėn.Skaityti plačiau
UAB „Added Value“ rubrika:
Apskaitos, mokesčių pasikeitimai ir pasiūlymai per 2018 m. rugsėjo mėn.
PASIKEITĖ DARBUOTOJŲ SKAIČIAUS APSKAIČIAVIMAS
2018 m. rugsėjo 22 d. įsigaliojo atnaujintos vidutinio sąrašinio darbuotojų skaičiaus apskaičiavimo taisyklės.
Vidutinio darbuotojų skaičiaus apskaičiavimo formulė nesikeičia, tačiau tvarka patikslinta ir papildyta naujomis nuostatomis: aptariama, kaip apskaičiuojamas vidutinis darbuotojų skaičius, jei pelno siekiančio juridinio asmens ataskaitiniai metai nesutampa su kalendoriniais metais arba yra trumpesni negu 12 mėnesių, paaiškinama, kad apskaičiuojant vidutinį darbuotojų skaičių sumuojami visi pelno siekiančio juridinio asmens darbuotojai, neatsižvelgiant į jų dirbtą laiką. Taip pat patikslinama darbuotojo samprata, kokie darbuotojai neįtraukiami į vidutinį darbuotojų skaičių, paaiškinama, kad šis skaičius apvalinamas taikant matematines apvalinimo taisykles. Naujos taisyklės taikomos rengiant 2019 m. sausio 1 d. ir vėliau prasidedančių ataskaitinių laikotarpių finansinių ataskaitų rinkinį, metinį pranešimą ir vertinant finansinių ataskaitų audito privalomumo reikalavimą. Vidutinio darbuotojų skaičiaus rodiklis taikomas vertinant, kokias finansines ataskaitas privalo pateikti įmonė, ar ataskaitas reikia audituoti. Su darbuotoju skaičiumi susijusioms mažoms įmonėms taikomos pelno mokesčio lengvatos, vidutinį darbuotojų skaičių reikia įrašyti į metinę įmonės statistinę ataskaitą.
www.vz.lt
NUO SPALIO 1 D. - SKAIDRESNĖS GYVYBĖS DRAUDIMO SUTARTYS
Spalio pradžioje įsigalioja Draudimo įstatymo pakeitimai, kurie gyvybės draudimo bendroves įpareigos aiškiai nurodyti visus sutarties mokesčius. Taip pat draudimo bendrovės nuo kitų metų pradžios nebegalės imti mokesčio už investicinių krypčių valdymą, jei pačios to nedarys. Kiti įstatymo pokyčiai palies ir ne gyvybės draudimą – draudimo pasiūlymai turės atitikti draudėjo reikalavimus ir poreikius, taip pat jam turės būti pateikiamas pagrindinės informacijos dokumentas. Vartotojams bus paprasčiau apskaičiuoti tikrąją draudimo kainą, palyginti skirtingų bendrovių pasiūlymus ir pasirinkti naudingiausią. Deja, kol kas gyventojai drausdamiesi skirtingų draudikų pasiūlymus palygina daug rečiau, nei rinkdamiesi kitas finansines paslaugas.
Turintiems gyvybės draudimą bendrovės turės pateikti aiškią ataskaitą apie sukauptą kapitalą ir visus išskaičiuotus mokesčius, o vartotojui nusprendus nutraukti sutartį nutraukimo mokestis turės atitikti tik su sutarties nutraukimu susijusias tiesiogines išlaidas arba turės būti lygus 2% sukaupto kapitalo vertės, bet neviršyti 50 Eur. Prieš ne gyvybės draudimo sutarties sudarymą draudėjui bendrovė turės pateikti pagrindinės informacijos dokumentą, kuriame standartizuota forma bus išdėstomos pagrindinės draudimo sutarties sąlygos.
www.vz.lt
Susisiekite, norėdami gauti daugiau informacijos:
UAB „Added Value“ El. p.: arvydas@avalue.lt
Aerodromo g. 33, LT-72186 Tauragė Mob. Nr.: 8 (684) 48887
www.addedvalue.lt
- 2018 Rugsėjo 20d.Lietuvos smulkiojo ir vidutinio verslo tarybos 10-mečiui paminėti surnengta konferencija LR SeimeSkaityti plačiau
2018 m. rugsėjo 19 d. TAVA tarybos pirmininkė G. Stulginskienė, tarybos nariai D. Stankus ir M. Jucikus dalyvavo Seimo rūmuose vykusioje Lietuvos smulkiojo ir vidutinio verslo tarybos konferencijoje, skirtai veiklos 10-mečiui paminėti.
Renginio tikslas – apžvelgti Lietuvos smulkiojo ir vidutinio verslo tarybos 10-mečio veiklą, aptarti ateities veiklos perspektyvas, verslo padėtį Lietuvoje ir plėtros regionuose galimybes. Konferencijos metu pranešimus skaitė valstybės įstaigų atstovai, ekonomikos ekspertai.
Konferencija buvo tiesiogiai transliuojama Seimo YouTube paskyroje: https://www.youtube.com/watch?v=mrNejhmLyRo
Lietuvos smulkiojo ir vidutinio verslo tarybos kvietimas-programa pridedama.
Lietuvos smulkiojo ir vidutinio verslo taryba yra visuomeninė patariamoji institucija, sudaryta iš asociacijų, kurių nariai yra verslo subjektai, atstovų. Tarybos veiklos tikslas – užtikrinti tarybos atstovų ar valstybės institucijų bendradarbiavimą, kurti palankią aplinką verslui. Tarybos veikla sudaro galimybes verslo subjektams išsakyti savo nuomonę, nusiskundimus ir pateikti pasiūlymus dėl verslo sąlygų gerinimo.
Nuotraukoje: Tauragės apskrities verslininkų asociacijos tarybos narių sveikinimo akimirka Smulkaus ir vidutinio verslo tarybos pirmininkei Daliai Matukienei veiklos dešimtmečio proga.
- 2018 Rugsėjo 13d.Seminaras „Lyčių aspektas darbo rinkoje: iššūkiai ir galimybės“Skaityti plačiau
2018 m. rugsėjo 13 d. Tauragės teritorinės darbo biržos Jurbarko ir Tauragės skyriuose vyko seminaras darbdaviams „Lyčių aspektas darbo rinkoje: iššūkiai ir galimybės“. Renginį vedė Lyčių galimybių plėtros centro lektorė Dr. Vilana Pilinkaitė Sotirovič. Pagrindinės seminaro temos: diskriminacija –teisiniai aspektai, lyčių lygybės veiklos prioritetinės sritys, tyrimo apie šeimos ir darbo derinimą įžvalgos: Jaunų šeimų tėvystės ir karjeros projektavimo patirtys.
Seminare dalyvavo: Jurbarko skyriuje - 16, Tauragės skyriuje – 20 darbdavių ar jų atstovų.
Tauragės teritorinės darbo biržos informacija
http://www.ldb.lt/TDB/Taurage/Apie/Naujienos/UserDisplayForm.aspx?ID=979