- Apie mus
- Naujienos
- Tarybos nariai
- Asociacijos nariai
- Skelbimai
- TAVA narių pasiūlymai
- Naudinga informacija
- Renginiai
- Apklausos
- Kontaktai
Naujienos
- 2017 Spalio 10d.Tauragės regiono plėtros tarybos Darbo grupės posėdžio informcijaSkaityti plačiau
Gerbiami savivaldybių Vadovai, RPT, RPT Darbo grupės nariai, socialiniai ir ekonominiai partneriai,
Ryšium su Vyriausybės vykdoma Regioninės politikos ir regionų plėtros pertvarka, Vidaus reikalų ministerija apskrityse (regionuose) organizuoja Regiono plėtros tarybos ir jos Darbo grupės posėdžius.
1. Tauragės regiono plėtros tarybos Darbo grupės posėdis vyks Tauragėje š. m. spalio 16 d. (pirmadienį). Jame Ūkio ministerija, dalyvaujant Vidaus reikalų ministerijai, pristatys parengtą Tauragės apskrities (regiono) ekonominės specializacijos apžvalgą.
2. Tauragės regiono plėtros tarybos posėdis vyks Tauragėje š. m. spalio 20 d. (penktadienį). Jame, dalyvaujant šakinių ministerijų viceministrams, bus aptariami Tauragės apskrities kompetencijos ir galimos specializacijos klausimai, remiantis Ūkio ministerijos parengta Tauragės apskrities (regiono) ekonominės specializacijos apžvalga ir Vidaus reikalų ministerijos parengta „Lietuvos regioninės politikos baltąja knyga 2017-2027“.
Kviečiame Jus į Tauragės regiono plėtros tarybos Darbo grupės posėdį, kuris vyks Tauragėje š. m. spalio 16 d. (pirmadienį) Tauragės rajono savivaldybės administracijos didžiojoje posėdžių salėje (Tauragė, Respublikos g. 2, IV aukštas). Posėdžio pradžia 9 valandą.
Posėdžio darbotvarkė dar derinama su VRM, kai bus parengta, Jums išsiųsime.
Geros Jums dienos ir savaitės.
Pagarbiai Simas Einikis
Regioninės plėtros departamento prie Vidaus reikalų ministerijos
Tauragės apskrities skyriaus vyr. specialistas
Tel. +370 446 55118
Faks. +370 446 62009
mob.+370 603 78692
e-mail: simas.einikis@vrm.lt
- 2017 Spalio 10d.TAVA verslo savaitė 2017Skaityti plačiau
Tauragės apskrities verslininkų asociacija (TAVA), susidedanti iš 94 įmonių, šių metų lapkričio 6-9 d. organizuoja Atviro Verslo savaitę. TAVA nariai minėtomis dienomis kviečia gimnazijų, progimnazijų, pagrindinių, vidurinių mokyklų klasių moksleivius, profesinio rengimo centro, bei Kauno kolegijos Tauragės skyriaus studentus ir jų vadovus į savo įmones susipažinti su verslininkų vykdoma veikla, verslo procesais, bei pasidalinti "sėkmės" istorijomis.
Džiaugiamės moksleivių ir jų vadovų geranoriškumu ir tikimės naudingu abipusiu bendradarbiavimu!
Aplankius įmones lauksime iš moksleivių ir studentų grįžtamo ryšio su aprašymu su nuotraukomis, filmuota medžiaga apie patirtus įspūdžius aplankytose įmonėse.
Už geriausius pristatymus moksleivių klasės, studentų grupės bus paskatintos dovanėlėmis TAVA kasmetiniame geriausių įmonių renginyje 2018 m. pradžioje.
Auginkime verslųjį jaunimą kartu!
Tauragės apskrities verslininkų asociacijos administracija
Televizijos g. 7-1, LT-72343 Tauragė
Mob. tel. +370-685-66553
El. paštas: info@tava.lt
Nuotrauka iš 2015 m. TAVA Verslo dienos akcinėje bendrovėje "Modest"
- 2017 Spalio 2d.Žaliosios strategijos vizija Tauragės miesto ir regiono versluiSkaityti plačiau
2017 m. rugsėjo 28 dieną Tauragėje vyko regioninė konferencija ,,Žalioji strategija verslui: planas Tauragės regionui“ – kurioje dalyvavo Tauragės rajono savivaldybės vadovai, Europos Komisijos atsakingi pareigūnai, Žaliosios politikos instituto vadovai, atstovai, ekonomikos ekspertai, bei socialiai atsakingo verslo specialistai.
Konferencijoje buvo pristatytos Tauragės regiono galimybės tapti žaliųjų inovacijų sostine, diskutuota apie tvarią plėtrą, žaliąją ekonomiką ir logistiką, vėjo ir biomasės energetikos galimybes, biodujų gamybos bei decentralizuotos saulės energijos gamybos perspektyvas, drauge ieškota geriausių sprendimų, padėsiančių užtikrinti Tauragės krašto ekonominį augimą ir konkurencingą ateitį.Konferencija organizuota Žaliosios politikos instituto iniciatyva ir yra pirmoji renginių ciklo „Žalioji strategija verslui“ dalis, kuri įgyvendinta bendradarbiaujant su Tauragės rajono savivaldybe.
„Esame pasirengę permainoms. Mūsų regionas vystosi ir keičiasi orientuodamasis į atsinaujinančią energetiką, mes vadovaujamės pažangiu mąstymu, atvirumu, nuosekliu darbu. Mūsų ambicija aiški – tapti žaliausiu ir gyvybingiausiu rajonu Lietuvoje ir net Baltijos regione“, – konferencijoje kalbėjo Tauragės rajono savivaldybės mero patarėjas Dovydas Kaminskas.
Seminare dalyvavo ir savo įžvalgas konferencijos panelinėje diskusijoje „Kaip sprendimus įgyvendinti praktiškai“ išsakė TAVA nariai UAB „Darbo turas“ direktorius Tomas Juodikis ir UAB „Ansell Protective Soliutions Lithuania" generalinė direktorė Daivutė Kriščiūnienė.
Tomas Juodikis pasidžiaugė nors ir labai ilga, bet gerai organizuota, įdomia ir naudinga Tauragės regionui konferencija. Verslininkas pasiūlė kartu su Tauragės rajono savivaldybe organizuoti seminaro tipo mokymus įmonių vadovams. Taip pat narys siūlė, kad savivaldybės pagalba reikėtų inicijuoti verslo subjekto sukūrimą, (neįdedant tam ypatingai didelių investicijų) jauniems žmonėms, norintiems sukurti verslą. Anot jo, pradžiai užtektų jaukios neformalios aplinkos, kompiuterio, bendraminčių, verslininkų ar savivaldybės, kt. organizacijų darbuotojų pagalbos bendram tikslui bei idėjos kūrimui. Tokiu būdu būtų skatinamas laipsniškas versliojo jaunimo, kuris „augintų“ verslą bei ekonomikos lygį, sugrįžimas į Tauragės kraštą po studijų.
Žaliosios politikos instituto prezidento R. Lapinsko paklausta, ką davė 2016 m. Nacionaliniuose atsakingo verslo apdovanojimuose tarptautinių įmonių 2015 m. "Metų bendruomeniškiausia" ir "Metų darboviete" mažųjų įmonių kategorijoje tapusiai apsauginių kostiumų gamybos bendrovei „Ansell Protective Solutions Lithuania“, direktorė Daivutė Kriščiūnienė akcentavo, kad jos vadovaujama tarptautinės įmonės dvasia yra socialiai atsakinga ir jau tapusia kasdienybe bei neįsivaizduojanti, kaip galėtų būti kitaip. Darbuotojai, dirbantys bendrovėje yra lygūs, neskirstomi pagal pareigybes, bendraujantys ir bendradarbiaujantys, atviri, gerbiantys vieni kitus. Darbuotojai yra premijuojami ir skatinami už kiekvieną naują pasiūlytą atsakingą idėją.
Kaip socialiai atsakinga, bendrovė „Ansell“ glaudžiai bendrauja su miesto bendruomene, organizacijomis, noriai priima mokymo įstaigų jaunimą, ekskursijas, supažindina juos su įmonės vykdoma veikla, gamyba bei gamybos procesais. Bendrovė taip pat sulaukia dažnų svečių iš įvairių užsienio ambasadų ir įmonių, taip prisidėdama prie investicijų pritraukimo į Tauragės kraštą.
Anot direktorės Daivutės, bendrovė prisideda prie „žaliosios politikos“, aplinkosauginės situacijos gerinimo, rūšiuodama atliekas ir pabrėžia, kad šiomis nuostatomis turėtų vadovautis kiekviena įmonė, bei asmenybė, vedina prie visų bendro tikslo – žaliosios aplinkos sukūrimo.
Po konferencijos dalyviai vyko į Šilutės rajone veikiančią uždarąją akcinę bendrovę „Klassmann-Deilmann“, kur turėjo galimybę susipažinti su praktiniu žaliojo verslo pavyzdžiu – durpių substratų ir biokuro gamyba.
Konferencijos programą galite peržvelgti: http://zaliojistrategija.lt/wp-content/uploads/2017/08/Programa-6.pdf
Reportažas: https://www.youtube.com/watch?v=nZZGjA1z8m8
- 2017 Rugsėjo 26d.Apskaitos, mokesčių pasikeitimai ir pasiūlymai per 2017 m. rugsėjo mėn.Skaityti plačiau
UAB „Added Value“ rubrika:
Apskaitos, mokesčių pasikeitimai ir pasiūlymai per 2017 m. rugsėjo mėn.
„SODROS“ SPECIALISTAI KONSULTUOJA: KĄ REIKIA ŽINOTI EINANT NEMOKAMŲ ATOSTOGŲ
Kasmet tūkstančiai darbuotojų išeina nemokamų atostogų. Nemokamos atostogos nėra kasmetinių atostogų alternatyva, nes šis laikotarpis nelaikomas draudiminiu, o socialinio draudimo praradimas gali turėti įvairių pasekmių. Jei nemokamos atostogos trunka ilgiau nei 1 mėnesį, tai reiškia, kad už jį nėra mokamos valstybinio socialinio draudimo (VSD) ir privalomojo sveikatos draudimo (PSD) įmokos, todėl pastarąsias susimokėti reikia savarankiškai. Tačiau situacijų, kada atsiranda nedraudiminių laikotarpių, yra ir daugiau, todėl į tai svarbu atkreipti dėmesį.
Dėl nutrūkusio VSD įmokų mokėjimo nekaupiamas stažas ligos, motinystės, vaiko priežiūros išmokoms bei senatvės pensijai. Nemokamų atostogų metu susirgęs žmogus negali gauti ligos išmokos, o slaugydamas šeimos narį – slaugos išmokos.
Vėliau prireikus registruotis Lietuvos darbo biržoje, nedarbo išmoka būtų mažesnė arba jos iš viso nebūtų galima skirti, jei žmogus nebus sukaupęs teisės aktuose numatyto nedarbo draudimo stažo – 12 mėnesių per paskutinius 30 mėn.
Šių metų gegužės mėnesį Vyriausybei detalizavus Sveikatos draudimo įstatymo taikymą, atsirado nauja grupė asmenų, kuriems numatoma prievolė mokėti PSD įmokas savarankiškai. Pagal minėtą nutarimą, išėjus 30 arba daugiau dienų trunkančių nemokamų atostogų (ilgiau nei visam kalendoriniam mėnesiui) ir per tą laikotarpį neturint jokių pajamų, susijusių su darbo santykiais ar savarankiška veikla, nuo kurių būtų skaičiuojamos PSD įmokos, taip pat nepatenkant į valstybės lėšomis draudžiamų žmonių kategoriją, atsiranda prievolė privalomuoju sveikatos draudimu draustis savarankiškai. Šios įmokos jiems skaičiuojamos nuo 2017 m. birželio 1 d., o susimokėti jas reikės kitais metais – iki 2018 m. gegužės 1 d.
Svarbu žinoti, kad tuo laikotarpiu draustumas privalomuoju sveikatos draudimu nenutrūksta, todėl jo garantuojamomis medicininėmis paslaugomis naudotis galima įprastai. Nemokamų atostogų metu savarankiškai draustis nereikia tais atvejais, kai žmogus yra draudžiamas valstybės lėšomis – yra neįgalus, gauna pensiją, turi sukaupęs būtinąjį stažą pensijai ir pan. arba moka PSD įmokas nuo pajamų gaunamų pagal autorinę sutartį, individualios veiklos pažymą ir kt.
„Sodros“ specialistai pabrėžia, kad negaunant darbo užmokesčio ir nuo jo nemokant teisės aktuose numatytų valstybinio socialinio draudimo bei privalomojo sveikatos draudimo įmokų, nedraudiminiai laikotarpiai gali susidaryti ir dėl kitų priežasčių.
Darbuotojai, kuriems dėl nedraudiminių laikotarpių atsiras prievolė savarankiškai mokėti PSD įmokas, apie tai, suformavus prievolę kitų metų pradžioje, bus informuoti asmeninėje „Sodros“ paskyroje, o tie, kurie „Sodrai“ yra nurodę savo kontaktinius duomenis – ir kitais kanalais.
www.sodra.lt
NEBELIKO DIENPINIGIŲ „GRINDŲ“
Nuo liepos 1 d., įsigaliojus naujai dienpinigių mokėjimo tvarkai, nebeliko reikalavimo, kad jie siektų bent 50% Vyriausybės nustatytos normos.
Jeigu darbuotojo komandiruotė trunka ilgiau negu darbo dieną arba darbuotojas komandiruojamas į užsienį, darbuotojui privalo būti mokami dienpinigiai, kurių maksimalius dydžius ir jų mokėjimo tvarką nustato Vyriausybė. Dienpinigiai negali viršyti nustatytų maksimalių ribų. Tačiau darbdavys negali piktnaudžiauti ir sumažinti dienpinigių dydžio iki tokios sumos, kuri nepadengia padidėjusių darbuotojo išlaidų.
Iki 2017 m. liepos 1 d. dienpinigiai, mažesni už Komandiruočių sąnaudų atskaitymo iš pajamų tvarkoje nustatyto dydžio dienpinigius, iki galėjo būti mokami esant vienam iš šių atvejų:
Jeigu tai numatyta kolektyvinėje sutartyje, o jeigu tokia sutartis nesudaryta, – darbo sutartyje, tačiau ne mažiau kaip 50% dienpinigių sumos, apskaičiuotos pagal Komandiruočių sąnaudų atskaitymo iš pajamų tvarkos 3 ir 9 punktų nuostatas. Jeigu komandiruojamam darbuotojui dienpinigius moka kitas asmuo, t.y. kai dienpinigiai išmokėti komandiruotės vietoje priimančiojo asmens ar panašiai ir yra tai patvirtinantys dokumentai. Nuo liepos 1 d. pirmojo punkto nelieka, nes nėra prievolės mokėti bent 50% dienpinigių normos.www.vz.lt
VŠĮ TURĖS REGISTRŲ CENTRUI TEIKTI IŪNFORMACIJĄ APIE DALININKUS
Lapkričio 1 d. įsigalios Viešųjų įstaigų įstatymo (VšĮ) pakeitimai, pagal kuriuos viešosios įstaigos privalės teikti informaciją apie dalininkus į Registrų centro (RC) tvarkomą Juridinių asmenų dalyvių informacinę sistemą (JADIS). Šiuo metu pareigą teikti duomenis apie akcininkus ir narius turi tik uždarosios akcinės bendrovės ir mažosios bendrijos.
RC praneša, kad įsigaliojus naujajai tvarkai, į JADIS turės būti teikiami kiekvieno VšĮ dalininko (ir fizinio, ir juridinio asmens) duomenys, jo teisių įgijimo data, dalininko įnašo vertė, dalininko teisių perleidimo data. Įregistravus naują VšĮ, duomenys apie jos dalininkus turės būti pateikiami JADIS ne vėliau kaip per 5 dienas nuo momento, kai steigėjas perdavė VšĮ įnašą ir tapo dalininku, o pasikeitus dalininkams ir jų duomenims – per 5 dienas nuo tokių pasikeitimų.
VšĮ, įsteigtos iki 2017 m. spalio 31 d., kurių dalininkai ir duomenys apie juos nuo š.m. spalio 31 d. iki 2018 m. gegužės 1 d. nepasikeis, į JADIS duomenis turės pateikti iki 2018 m. liepos 1 d.
www.vz.lt
VMI PRIMENA, JOG NEBELIEKA ŽEMĖS MOKESČIO LENGVATŲ
Artėjant žemės mokesčio mokėjimo terminui, VMI atnaujino šio mokesčio administravimo taisykles. Šios taisyklės taikomos tiek fiziniams, tiek juridiniams asmenims.
Valstybinė mokesčių inspekcija (VM) pakeitė žemės mokesčio administravimo taisykles, nauja redakcija išdėstyta Žemės mokesčio apskaičiavimo deklaracijos forma (KIT703), bei Žemės mokesčio apskaičiavimo deklaracijos duomenų tikslinimo forma
(KIT716).
VMI primena, jog nuo 2017 m. baigiasi pereinamasis laikotarpis ir apmokestinamosios vertės padidėjimas palyginus su 2012 m. žemės sklypo mokestine verte nebus mažinimas, todėl mokestį reikės mokėti nuo visos žemės vertės. Iki 2017 m. dar galioja apribojimas, jog apmokestinant žemės ūkio paskirties žemę, žemės mokestis neturi viršyti 0,29 Eur už arą. Nuo 2018 m. nelieka ir šios lengvatos.
Žemės mokestį apskaičiuoja centrinis mokesčių administratorius ir užpildytas žemės mokesčio apskaičiavimo deklaracijas mokesčio mokėtojams pateikia iki einamojo mokestinio laikotarpio lapkričio 1 d. Žemės mokestis už einamuosius mokestinius metus turi būti sumokamas iki einamojo mokestinio laikotarpio lapkričio 15 dienos.
www.vz.lt
SUSIPAŽINKITE: VISOS „SODROS“ IŠMOKŲ LUBOS
„Sodros“ įmokos su kai kuriomis išimtimis apribojimų neturi, o jos išmokoms taikomi apribojimai. Dažniausiai jos negali viršyti dviejų vidutinių darbo užmokesčio dydžių.
Pensijų įstatymas nenustato maksimalaus senatvės pensijos dydžio – pagal šio įstatymo nuostatas skiriamos senatvės pensijos dydis priklauso nuo viso asmens įgyto valstybinio socialinio pensijų draudimo (darbo) stažo trukmės ir draudžiamųjų pajamų koeficiento, kuris apskaičiuojamas pagal visas asmens draudžiamąsias pajamas po 1994 m. sausio 1 d. iki išėjimo į pensiją mėnesio, dydžio.
Nuo 2018 m. įsigalioja naujos redakcijos Pensijų įstatymas. Jame numatyta automatinis nuo politikų sprendimų nepriklausantis pensijų indeksavimas, nustatyta aiškesnė pensijų skaičiavimo tvarka, o būtinojo stažo reikalavimas visai senatvės pensijai gauti palaipsniui nuo 30 m. bus didinamas iki 35 m.
Naujame įstatyme numatyta, kad iki 2018 m. asmenų įgytos pensinės teisės išsaugomos, taip pat nustatyta, kad taikomos buvusios stažo apskaičiavimo taisyklės (pagal įmokas nuo MMA) bei draudžiamųjų pajamų koeficientų apskaičiavimo taisyklės. Šie iki 2018 m. buvusia tvarka apskaičiuoti koeficientai bus perskaičiuoti į apskaitos vienetus. Nustatant už laikotarpį iki 2018 m. įgytų apskaitos vienetų skaičių bus pritaikytas ir koeficiento ribojimas 5 (taigi ir pensijos dydžio ribojimas).
www.vz.lt
VDI: UŽ DARBĄ POILSIO DIENĄ – DVI DIENOS PRIE ATOSTOGŲ
Valstybinė darbo inspekcija paskelbė kelis naujus išaiškinimus dėl naujojo Darbo kodekso.
Pasirodė Darbo kodekso straipsnių, susijusių su darbo sutarties nutraukimo apribojimais, mokėjimais už darbą poilsio ir švenčių dienomis, viršvalandinį darbą, darbuotojų komandiruotėmis išaiškinimai. Šie teisiniai išaiškinimai Valstybinės darbo inspekcijos (VDI) specialistų bus nuolat pildomi.
VDI pažymi, jog į darbuotojo komandiruotės laiką įeina darbuotojo kelionės į darbdavio nurodytą darbo vietą ir atgal laikas (DK 107 str. 4 d.). Jeigu kelionė vyko po darbo dienos valandų, poilsio ar švenčių dieną, darbuotojas turi teisę į tokios pačios trukmės poilsį pirmą darbo dieną po kelionės arba šis poilsio laikas pridedamas prie kasmetinių atostogų laiko, paliekant už šį poilsio laiką darbuotojo darbo užmokestį. Anot VDI, jeigu kelionė vyko po darbo dienos valandų, tai darbuotojui kelionės laikas yra įskaitomas į darbo laiką ir apmokamas kaip faktiškai dirbtas laikas, o už poilsį pirmą darbo dieną po kelionės paliekamas darbuotojo darbo užmokestis.
DK 144 str. 5 d. numatyta, kad darbuotojo prašymu darbo poilsio ar švenčių dienomis laikas ar viršvalandinio darbo laikas gali būti pridedami prie kasmetinių atostogų laiko.
www.vz.lt
Susisiekite, norėdami gauti daugiau informacijos:
UAB „Added Value“ El. p.: arvydas@avalue.lt
Aerodromo g. 33, LT-72186 Tauragė Mob. nr.: 8 (684) 48887
- 2017 Rugsėjo 21d.Kauno kolegijos Tauragės skyrius plečia studijų programasSkaityti plačiau
2017 m. rugsėjo 18 d. Kauno kolegijos Tauragės skyriuje įvyko Tęstinių studijų mokslo metų pradžios šventė. Studentus ir dėstytojus sveikino Tauragės rajono savivaldybės meras Sigitas Mičiulis, Tauragės apskrities verslininkų asociacijos pirmininkė Giedrė Stulginskienė, Kauno kolegijos Socialinio darbo katedros vedėja Virginija Kondratavičienė.
Kauno kolegijos Tauragės skyrius yra lyderiaujančios Kauno kolegijos padalinys, vienintelė aukštojo mokslo institucija Tauragės apskrityje veikianti jau 15-ioliktus metus. Skyriaus studentai – 91 proc. iš Tauragės, kiti iš aplinkinių rajonų – Šilalės, Jurbarko, Pagėgių.
Anksčiau skyrius vykdė 3 studijų programas: buhalterinės apskaitos, verslo vadybos, įstaigų ir įmonių administravimo, mokėsi 500 studentų.
Šiais mokslo metais, atsižvelgiant į atsiradusį poreikį, Tauragės apskrities gyventojams pasiūlyta Kauno kolegijoje sėkmingai vykdoma Socialinio darbo programa. Ją studijuoti padalinyje pasirinko 30 studentų. Specialybės dalykus dėstys Kauno kolegijos Socialinio darbo katedros dėstytojai.
Socialinio darbo studijų programa – vienkartinė, kitais metais Kauno kolegijos Tauragės skyrius vykdys ikimokyklinio ugdymo studijų programą (taip pat vienkartinę), kadangi Tauragėje trūksta ikimokyklinio ugdymo specialistų.
Tauragės rajono savivaldybė vertina Kauno kolegijos Tauragės skyrių – domisi jo veikla, kviečia dalyvauti įvairiuose renginiuose, atlikti užsakomuosius tyrimus.(Tauragės rajono savivaldybės informacija)
- 2017 Rugsėjo 18d.UAB ,,Egersund Net“ pasiūlyta unikali idėja – apmokyti ir įdarbinti Tauragės krašto jaunus žmonesSkaityti plačiau
Rugsėjo 18 dieną savivaldybėje įvyko sutikimas dėl galimybės įgyvendinti UAB ,,Egersund Net“ pasiūlytą unikalią idėją – apmokyti ir įdarbinti Tauragės krašto jaunus žmones. Įgyvendinant šią idėją, siekiama profesinį mokymą priartinti prie realios darbo rinkos.
Susitikime dalyvavo LR Seimo narė Aušrinė Norkienė, savivaldybės meras Sigitas Mičiulis, mero pavaduotoja Virginija Eičienė, UAB ,,Egersund Net“ direktoriaus Anders Myklebust, savivaldybės administracijos direktoriaus pavaduotojas Vytautas Navickas, skyrių vedėjai, specialistai, Suaugusiųjų mokymo centro atstovai.
Daugiau informacijos: https://www.taurage.lt/go.php/lit/Jauniems-tauragiskiams--unikali-galimybe-isilieti-i-darbo-rinka/1
Tauragės r. sav. informacija
- 2017 Rugsėjo 11d.Konferencija „Žalioji strategija verslui" - planas Tauragės regionuiSkaityti plačiau
Žalioji strategija verslui: planas Tauragės regionui – tai regioninė konferencija, kurioje susitinka ekonomikos ekspertai, žaliosios politikos atstovai bei socialiai atsakingo verslo specialistai ir drauge ieško geriausių sprendimų, padėsiančių užtikrinti šio krašto ekonominį augimą ir konkurencingą regiono ateitį.
Konferenciją organizuoja VšĮ "Žaliosios politikos institutas" ir Tauragės rajono savivaldybė.
Konferencija vyks 2017 m. rugsėjo 28 d., Tauragės kultūros rūmuose, Dariaus ir Girėno g. 3, Tauragėje, pagrindinėje salėje.
Daugiau informacijos ir registracija: http://www.zaliojistrategija.lt
Maloniai kviečiame dalyvauti. Renginys nemokamas!
- 2017 Rugsėjo 5d.Ternopilio miesto nacionalinio technikos universiteto studentai semiasi žinių TAVA įmonėseSkaityti plačiau
Jau antrą vasarą, TAVA bei kitose verslo įmonėse trijų mėnesių vasaros praktiką atliko 12 studentų iš Ukrainos Ternopilio miesto nacionalinio technikos universiteto. Studentai ne tik sėmėsi žinių UAB "Molupis ir Ko", UAB "Televizijos komunikacijos ", UAB "Bremena", UAB "Lenktas medis", IĮ "Autoežeruona", bet ir turėjo galimybę kartu su verslininkais bei juos priėmusiais šeimininkais aplankyti keletą Lietuvos lankytinų vietų bei turiningai praleisti poilsio laiką.
Bendradarbiavimo tikslas:
2016 m. sausio 19 d. TAVA pasirašė bendradarbiavimo susitarimą su Ukrainos Ternopilio visuomenine organizacija „UniJa“. Šiuo susitarimu šalys išreiškia savo siekimą plėtoti bendras veiklas, siekiant sudaryti sąlygas efektyviam dialogui, kuris padės vystyti bendradarbiavimą tarp Ukrainos ir Lietuvos visuomeninių organizacijų, verslo struktūrų, švietimo įstaigų, valstybės ir savivaldos valdymo organų, teritorinių bendrijų ir žiniasklaidos.
Šalių bendradarbiavimo tikslas yra sukurti abipusiai naudingą bendradarbiavimą tarp fizinių asmenų, visuomeninių asociacijų, privataus sektoriaus, valdžios bei valdymo struktūrų, siekiant gilinti bendradarbiavimą ir gerosios patirties studijavimą bei pritaikymą šiose srityse: partnerystės su verslu vystymas, siekiant pakelti žmogiškųjų išteklių (ypač jaunimo) parengimo kokybę ir jų adaptavimą veikti europietiškoje aplinkoje; bendrųjų projektų, skirtų verslumo iniciatyvos skatinimui ir partnerystės užmezgimui, siekiant organizuoti įvairių formų bendradarbiavimą su savo šalies ir užsienio įmonėmis, mokslo įstaigomis, organizacijomis ir įstaigomis, valstybinėmis institucijomis ir verslo struktūromis, įgyvendinimas; keitimasis moksline informacija ir aukštos kvalifikacijos specialistais; konferencijų, seminarų, apvalių stalų ir kitų mokslo bei švietimo priemonių įgyvendinimas, siekiant pasikeisti įgyta patirtimi ir susipažinti su Šalių istoriniu, kultūriniu paveldu bei šiuolaikinėmis aktualijomis.
- 2017 Rugpjūčio 29d.Tauragės apskrities verslininkų asociaciją papildė nauji nariaiSkaityti plačiau
2017 m. rugpjūčio mėn. 29 d. TAVA tarybos posėdžio metu, TAVA taryba pasveikino tris naujas įmones, papildžiusias TAVA narių gretas : UAB "Kava su knyga", UAB "Marko dizainas" ir Šedbaro advokatų profesinę bendriją. Įmonių vadovai pristatė savo įmones ir papasakojo apie vykdomas veiklas. TAVA pirmininkė Giedrė Stulginskienė pasveikino naujas įmones, įteikdama TAVA nario pažymėjimus bei palinkėjo aktyvaus bendradarbiavimo ateityje.
1. UAB „Kava su knyga“ – PEGASAS tinklo mažmeninės prekybos knygynas, kuriame galima įsigyti raštinių priemonių, įvairios lietuviškos sporto ar kitos atributikos. Veikia lojalumo programa.
Bendrovė įkurta 2013 m, dirba 5 darbuotojai.
Bendrovės direktorė – Aušrinė Steputienė.
UAB “Kava su knyga” kontaktiniai duomenys:
Adresas: Bažnyčių g. 20A-1, LT-72253 Tauragė; tel. +370 655 10311; el. paštas: kavasuknyga@gmail.com.
2. UAB „Marko dizainas“ - daugiau nei 10 metų patirtis dizaino srityje, leidžianti pasiūlyti aukščiausios kokybės paslaugas. Bendrovė profesionaliai įvaldė įvairias dizaino programas. Darbo principas – nuo kliento noro iki spaustuvės: įsigilinę į kliento norą, pateikia jam originalų pasiūlymą, kruopščiai jį išbaigia ir atiduoda į spaustuvę. Bendrovės darbai: knygos ir informaciniai leidiniai; katalogai ir lankstinukai; reklaminiai plakatai, skrajutės; pakuotės; prekės ženklai, etiketės, logotipai; kiti projektai.
Bendrovė įkurta 2017 m., dirba 1 žmogus.
Bendrovės direktorius – Marius Vaidaugas.
UAB „Marko dizainas“ kontaktiniai duomenys:
Adresas: Žemaitės g. 30-18, LT-72236 Tauragė, tel. Nr. +370 689 26048, el. paštas: marius@markodizainas.lt, tinkl. adresas: http://www.markodizainas.lt.
3. Šedbaro advokatų profesinė bendrija ypatinga tuo, kad tai nėra tik teisininkų grupė, o stabili, darni ir profesionali KOMANDA. Šis ypatumas lemia, kad kontoros klientų problemas sprendžia ne vienas ar keli advokatai, bet visa kvalifikuotų ir sumanių teisininkų komanda. Komandinis darbo principas leidžia spręsti klientų problemas naudojant profesionalesnius sprendimo metodus, kuriems reikia gilesnių žinių. Klientai konsultuojami lietuvių, rusų, anglų ir vokiečių kalbomis.
Įgyta profesinė patirtis advokatų kontoros steigėjui dr. Stasiui Šedbarui padėjo rasti tinkamus veiklos metodus ir užtikrinti kontoros veiklos kokybę teikiant teisines paslaugas Lietuvos ir užsienio šalių juridiniams ir fiziniams asmenims.
Bendrija įkurta 1996 m., dirba 4 žmonės.
Bendrijos advokatas – Kristijonas Paliutis.
Šedbaro advokatų profesinės bendrijos kontaktiniai duomenys:
Adresai: Kražių g. 4-1, LT-01108 Vilnius ir S. Dariaus ir S. Girėno g. 22, II aukštas, Tauragė, tel. Nr. +370 5 2460 480, el. paštas: info@sedbaras.lt, tinkl. adresas: http://www.sedbaras.lt.