Naujienos

  • Užsieniečių įdarbinimo praktiniai aspektai2019 Liepos 16d.
    Užsieniečių įdarbinimo praktiniai aspektai

    Trečiųjų šalių darbuotojų įdarbinimas Lietuvos verslo įmonėse neretai tampa smulkaus ar vidutinio verslo vadovų išsigelbėjimu ir teisingu sprendimu. Ypatingą darbuotojų trūkumą jaučiančios transporto, logistikos, statybų ar aptarnavimo sektoriaus bendrovės, šiandien gali lengviau atsikvėpti. Ir nors darbuotojų rotacijos klausimas vis dar sprendžiamas, tačiau užsieniečių įdarbinimas nišinėse darbo vietose bent iš dalies atremia darbuotojų trūkumo problemą.

     

    Kodėl tai naudinga verslui ir valstybei

     

    Transporto, logistikos ir statybų bendrovės, turėdamos daugiau kokybiškos ir kvalifikuotos darbo jėgos, šiandien gali vykdyti plėtrą ir kurti pridėtinę vertę ne tik visuomenei, bet ir valstybei. Darbdavys, mokėdamas oficialų atlyginimą užsienio piliečiams, sumoka ir visus reikalingus mokesčius valstybei. Sodros ir GPM mokesčiai lieka valstybės biudžete, kadangi trečiųjų šalių darbuotojas į juos nepretenduoja ir išmokų ar pašalpų negauna. Darbinant trečiųjų šalių gyventojus su D viza, pastarieji nepretenduoja ir į privalomąjį sveikatos draudimą.

    Verslo plėtra didina ir pramonės augimą. Plečiantis pramonei – kuriamos naujos vadovaujamo darbo vietos Lietuvos piliečiams, kas padeda vystytis bendram sąmoningumui ir skatina visuomenės narių verslumą bei poreikį mokytis.

    Samdomi trečiųjų šalių gyventojai taip pat kelia ir vidutinį darbo užmokestį, kadangi dirbti atvyksta už ne minimalų, o vidutinį atlyginimą.

     

    Situacija kaimyninėse šalyse

    Slovakija, Vengrija ir Lenkija priėmė sprendimus, padedančius greitai ir kokybiškai susitvarkyti reikalingus dokumentus ir paskatinti verslo plėtrą – įdarbinant trečiųjų šalių gyventojus. Susipažinkite su šių šalių pasiteisinusiais sprendimais:

    Nacionalinei vizai gauti reikalinga tik sutartis su darbdaviu ir užsienyje galiojantis pasas. Viza išduodama pusei metų. Jei darbdavys pratęsia darbinius santykius, tokiu atveju pradedamas tvarkyti ir leidimas gyventi. Nei vienoje šalyje nereikalaujami kvalifikaciją ir darbo stažą patvirtinantys dokumentai. Šiuo atveju atsakomybė ir sprendimai yra darbdavio valioje – jis sprendžia, ar jam tinka darbuotojas, ar vis tik – ne. Palengvintas vizų išdavimas tik pagal šalių sąrašą: Ukraina, Baltarusija, Rusija, Gruzija, Armėnija ir Moldavija.

     

    Šiandieninė situacija Lietuvoje

     

    UAB DARBO TURAS direktorius, Tauragės apskrities verslo asociacijos Tarybos narys Tomas Juodikis, 2019 metų birželio 12 dieną dalyvavo Seimo Migracijos komisijoje, kurios metu diskutuota apie galimybes tobulinti imigracijos procedūras, greitesnio ir paprastesnio užsieniečių įdarbinimo poreikiam Lietuvos versle patenkinti.

    Tarptautinės įdarbinimo agentūros vadovas teigia, kad šiandien Lietuvoje vis dar juntama spragų, kurias išsprendus – pasiektumėm greitesnius įdarbinimo rezultatus, kurie atneš aiškią pridėtinę vertę bendrai Lietuvos verslo plėtrai.

    UAB DARBO TURAS vadovas pateikė kelis svarius pasiūlymus, kad dabartinės problemos būtų sprendžiamos efektyviau:

    Elektroninis dokumentų pateikimas užimtumo tarnyboje. Lankstesnė leidimų dirbti sezoninį darbą išdavimo tvarka (perteklinis reikalavimas gyvenamos vietos nuomos sutarties registravimas registrų centre). Leidimo dirbti apmokėjimas dar neatvykus darbuotojams. Trumpinti leidimo dirbti išdavimo ir anuliavimo terminus. Reikalavimo diplomui ir darbo stažui panaikinimas, geriau griežtinti pranešimus jei darbuotojas neatvyko, ar buvo atleistas: Išplėsti profesijų, kurių darbuotojų trūksta Lietuvos Respublikoje sąrašą: Įtraukti nekvalifikuotus darbuotojus (linijos darbuotojus, rūšiuotojus, sandėlio darbuotojus ir kitus, kuriems nereikia kvalifikacijos, bet apmokomi darbo vietoje).

     

    Jei reikalinga konsultacija trečiųjų šalių darbuotojų įdarbinimo klausimais, kviečiame susisiekti su UAB DARBO TURAS.

     

     

    Skaityti plačiau
  • 2019 Liepos 10d.
    TAVA tarybos narių išvažiuojamasis posėdis Tauragės odontologijos centre

    2019 m. liepos 4 d. TAVA narių išvažiuojamasis posėdis vyko pas TAVA narį - „Šimtmečio" pastate įsikūrusiame Tauragės odontologijos centre (TOC), kuriame š. m. birželio 28 d. buvo švenčiamas naujų patalpų atidarymas. TOC naujasis adresas: S. Dariaus ir S. Girėno gatvė 10, Tauragė.

    Odontologijos klinikos vadovą, Verslo centro "Šimtmetis", įkūrėją Lauryną Jarutį įsikūrimo proga pasveikino TAVA pirmininkė Giedrė Stulginskienė.

    TOC klinikos atidarymo šventės akimirkos užfiksuotos video reportaže:

    https://www.youtube.com/watch?v=Med6AIAnlCc&feature=youtu.be&fbclid=IwAR3FR34RfIpy7uRF2B6XdbK91oObMgRr5mFIrmBn4ZFsS79h2M-1OpzViCY

    bei socialinio tinklo Facebook paskyros nuotraukose: https://www.facebook.com/pg/tocklinika/photos/

     

     

    Skaityti plačiau
  • 2019 Birželio 28d.
    Diplomai įteikti 25 Kauno kolegijos Tauragės skyriaus studentams

    Nuotaikinga diplomų įteikimo šventė vyko Kauno kolegijos Tauragės skyriuje. Mantijomis pasipuošę mokslo vaisius raškė 25 įstaigų ir įmonių administravimo ištęstinių ir nuolatinių studijų studentai. Tai jau 14-oji skyriaus laida.

    Į skyriaus fojė trečiame aukšte susirinko absolventai ir jų artimieji, pasveikinti jų atvyko Tauragės rajono meras Dovydas Kaminskas,  kuris kartu su skyriaus vadove Diana Vaitiekiene ir įteikė diplomus. Studentus bei dėstytojus sveikino ir ilgametis baigiamųjų darbų gynimo komisijos pirmininkas nuo Tauargės apskrities verslininkų asociacijos Tauragės industrinio parko komercijos direktorius Darius Stankus bei komisijos narys  buvęs rajono meras Sigitas Mičiulis.

     

    Daugiau informacijos Tauragės žinių žurnalistės E. Červinskaitės straipsnyje: http://www.taurageszinios.lt/naujienos/aktualijos/2019/07/diplomai-iteikti-25-kolegijos-studentams-10527

     

     

    Skaityti plačiau
  • 2019 Birželio 27d.
    Apskaitos, mokesčių pasikeitimai ir pasiūlymai per 2019 m. balandžio - birželio mėn.

     

    UAB „Added Value“ rubrika:

    Apskaitos, mokesčių pasikeitimai ir pasiūlymai per 2019 m.  balandžio - birželio mėn.

     

    STARTUOJA NAUJAS I.MAS POSISTEMIS I.SAF-T

      

    VMI informuoja, kad šiandien vartotojams atveriamas Standartizuotų buhalterinės apskaitos duomenų kaupimo ir tvarkymo posistemis . i.SAF-T – viena iš septynių Išmaniosios mokesčių administravimo sistemos (i.MAS) dalių. VMI paprašius, šiais metais teikti SAF-T rinkmenas už 2017 m. ir vėlesnius metus turi būti pasirengę apie 10 tūkst. verslo atstovų.

     „Standartizuotas buhalterinės apskaitos duomenų teikimo būdas leis verslo atstovams atsisakyti popierinių dokumentų rengimo ir patikrinimui reikiamą informaciją pateikti nuotoliniu būdu. Nuo šiandien mokesčių mokėtojai turės galimybę pasitikrinti parengtas SAF-T rinkmenas. Jas įkėlus į i.SAF-T posistemį bus atliekami tikrinimo veiksmai, kurių rezultatai patogia forma pateikiami ir pačiam mokesčių mokėtojui", - teigia i.SAF-T projekto vadovas Vaidotas Augulis, pažymėdamas, kad vertinimo aplinkoje neidentifikavus klaidų, verslo atstovai žinos, kad jų SAF-T rinkmenos tinkamos teikimui, jei ateityje to bus paprašyta kontrolės veiksmų metu.

    Startavusio posistemio vertinimo aplinkoje mokesčių mokėtojai gali pasitikrinti savo turimų SAF-T rinkmenų atitikimą techninei specifikacijai ir XSD struktūros aprašui – t. y., ar jos atitinka visus reikalavimus, jei ateityje šių duomenų kontrolės veiksmams paprašys mokesčių administratorius. Pažymėtina, jog į i.SAF-T vertinimo aplinką įkeltos rinkmenos po 10 dienų iš posistemio bus šalinamos, jei to anksčiau nepadarys pats mokesčių mokėtojo atstovas. Taip pat svarbu, jog i.SAF-T vertinimo aplinkoje pateiktos rinkmenos nebus naudojamos atliekant mokesčių mokėtojų kontrolės veiksmus (mokestinius tyrimus ir patikrinimus).

     

    Teikiant buhalterinės apskaitos dokumentų duomenis SAF-T rinkmenoje, verslo atstovai turi perduoti tik tuos duomenis, kuriuos kaupia savo buhalterinės apskaitos sistemoje ar sistemose, t. y. vadovaujantis principu „turiu-teikiu". Svarbu paminėti, kad atsižvelgus į verslo atstovų pastabas, sudaryta galimybė formuojant SAF-T rinkmeną, skaidyti ir teikti ją dalimis - pagal teikiamų duomenų pobūdį, laikotarpius, padalinius ar techniškai skaidytą.

    www.vmi.lt

     

    INFORMACIJA DĖL VMI IR SODROS ADMINISTRUOJAMŲ

    MOKESČIUS JAU GALIMA GAUTI VIENO SKAMBUČIO METU

     

    VMI vis glaudžiau bendradarbiauja su „Sodra", kad gyventojams paslaugas ir konsultacijas būtų galima gauti lengviau – vieno langelio principu, ir nereikėtų keliauti iš vienos įstaigos į kitą.

    Nuo šiol mokesčių informacijos centro telefonu 1882 asmeninių konsultacijų pageidaujantys gyventojai ir įmonės, turintys papildomų klausimų dėl „Sodros" administruojamų įmokų, bus tiesiogiai sujungiami su „Sodros" konsultantais, o dėl VMI administruojamų mokesčių į „Sodrą" telefonu 1883  besikreipiančių gyventojų skambučiai galės būti tiesiogiai nukreipiami VMI specialistams.

    Aptarnaudamos klientus institucijos bendradarbiauja jau ne pirmą kartą. Didmiesčiuose esančiuose „Sodros" klientų aptarnavimo skyriuose nuolat dirba ir VMI specialistai, o „Sodros" specialistai turi darbo vietas VMI klientų aptarnavimo skyriuose. Toks bendradarbiavimas pasiteisino. Vien šiemet „Sodros" specialistai VMI patalpose aptarnavo beveik 10 tūkst. klientų, o VMI specialistai „Sodros" klientų aptarnavimo skyriuose aptarnavo beveik 20 tūkst. klientų. Tai patogu, nes vienoje vietoje gyventojai gali pasikonsultuoti ir gauti tiek VMI, tiek „Sodros" paslaugas. 

    Mokesčių informacijos centro telefonu suteiktos konsultacijos prilygsta rašytinėms konsultacijoms, nes pokalbiai yra įrašomi bei saugomi 5 metus.

    www.vmi.lt

     

      NUO LIEPOS 1 D. KEIČIASI PVM DEKLARAVIMO IR SUMOKĖJIMO TERMINAI

     

    Nuo šių metų liepos 1 d. dalis (apie 40 tūkst.) pridėtinės vertės mokesčio (toliau – PVM) mokėtojų, juridinių asmenų, jiems pageidaujant, galės pasikeisti PVM deklaravimo ir sumokėjimo terminus. Pažymėtina, kad tie juridiniai asmenys, kurie PVM deklaruodavo ir mokėdavo kas kalendorinį mėnesį, nuo šiol turės teisę pateikti prašymą prailginti šį laikotarpį iki kalendorinio ketvirčio, jeigu jų ekonominės veiklos pajamos per praėjusius metus neviršijo 300 tūkst. eurų. Šios bendrovės jau dabar mokesčių inspekcijai gali pateikti prašymą prailginti PVM mokestinį laikotarpį, per Mano VMI užsakant paslaugą „Prašymas nustatyti kitą PVM mokestinį laikotarpį", - teigia VMI Teisės departamento direktorė Rasa Virvilienė, akcentuodama, jog tokiu būdu siekiama geriau prisitaikyti prie smulkių įmonių poreikių, kurioms neretai kyla finansinių problemų dėl to, kad jos privalo PVM sumokėti anksčiau, nei su jomis atsiskaito tiekėjai.

    Svarbu atkreipti dėmesį, kad PVM mokėtojai, juridiniai asmenys, prašymą pakeisti šio mokesčio deklaravimo ir mokėjimo terminą turi pateikti ne vėliau kaip 8 darbo dienos iki prašomo PVM mokestinio laikotarpio taikymo pradžios. Naujai įsteigti PVM mokėtojai – ne vėliau kaip iki kito mėnesio, einančio po įregistravimo PVM mokėtoju, 10 dienos. Tuo tarpu daliai įmonių, PVM mokėtojų, kurios iki šiol mokestį deklaruodavo ir mokėdavo kas pusmetį, nuo šių metų liepos 1 d. ketvirčio terminas bus pritaikytas automatiškai, prašymo joms teikti nereikia.

    Fiziniams asmenims nei PVM deklaravimo, nei sumokėjimo terminas nesikeičia.

    www.vmi.lt

     

     

        Susisiekite, norėdami gauti daugiau informacijos:

          

        UAB „Added Value“                                                                    El. p.: arvydas@avalue.lt

        Aerodromo g. 33, LT-72186 Tauragė                                         Mob. Nr.: 8 (684) 48887

                                                                                                              www.addedvalue.lt

    Skaityti plačiau
  • 2019 Birželio 19d.
    Lietuvos smulkiojo ir vidutinio verslo tarybos rinkiminis susirinkimas 2019-06-18

    2019 m.birželio 18 d. TAVA tarybos narys Marius Jucikas  (UAB "Metta" direktorius) dalyvavo  Lietuvos smulkiojo ir vidutinio verslo tarybos ataskaitiniame rinkiniminiame susirinkime, kuris vyko  LR Ekonomikos ir inovacijų ministerijoje Vilniuje.  Pagrindiniai posėdžio klausimai:
     

    * LSVVT pirmininkės Dalios Matukienės ataskaita.
    * Diskusijos. Ataskaitos tvirtinimas.
    * LSVVT  narių keitimo procedūra .
    * LSVVT pirmininko rinkimai.
    * LSVVT tarybos pirmininko pavaduotojo rinkimai.
    * LSVVT  valdybos rinkimai.

    Skaityti plačiau
  • 2019 Birželio 18d.
    "Šimtmečio" pastate įsikūrusį Tauragės odontologijos centrą pirmieji aplankė moksleiviai

    2019 m. birželio 18 d. į naują  "Šimtmečio" pastatą  persikėlusiame Tauragės odontologijos centre lankėsi Tauragės Martyno Mažvydo progimnazijos 7 klasės moksleiviai. Įprastai TAVA Verslo savaitė, kurios metu moksleiviai lanko įmones, kiekvienais metais organizuojama lapkričio mėnesį, tačiau džiaugiamės, mokymo įstaigų vadovais, moksleiviais ir verslo įmonių vadovais bei darbuotojais, kurie randa laiko susitikimams visus metus.

     

    "Šiandien mūsų klinikoje svečiavosi Tauragės apskrities verslininkų asociacijos (TAVA) inicijuoto vaikų verslumo skatinimo projekto grupė - Tauragės Martyno Mažvydo progimnazijos septintokai. Moksleiviai turėjo galimybę susipažinti su odontologijos centro įranga, pasikalbėti su klinikoje dirbančiais specialistais, užduoti jiems rūpimus klausimus.
    Apsižvalgę po naujas patalpas, palyginę šiuolaikinę ir senesnių laikų odontologijos įrangą bei pabendravę su TOC klinikos vadovu Laurynu Jaručiu - moksleiviai išėjo ne tik praplėtę žinių bagažą, bet ir su simbolinėmis dovanomis - puikiais "Curaprox" dantų šepetėliais!
    Dėkojame mus aplankiusiai moksleivių grupei, bei šio susitikimo iniciatorėms - TAVA pirmininkei Giedrė Stulginskienei ir administratorei Jolanta Runzienei!"

    Tauragės odontologijos centras:  https://www.facebook.com/tocklinika/

     

     

    Daugiau informacijos apie Tauragės odontologijos centrą rasite straipsnyje "Atidaromame „Šimtmetyje“ – tik medicinos ir grožio paslaugos": http://taurageszinios.lt/naujienos/aktualijos/2019/06/atidaromame-simtmetyje--tik-medicinos-ir-grozio-paslaugos-10454?fbclid=IwAR1M7iXC_IDOtnRbFlq9lL8R3eBcS-TLvaEIabLRMOPUjqP-umR1f3V_t-A

    Skaityti plačiau
  • 2019 Birželio 12d.
    Išvažiuojamasis TAVA narių susirinkimas Tauragės rajono savivaldybėje

    2019 m. birželio mėn. 10 d. TAVA nariai buvo kviečiami į išvažiuojamąjį TAVA tarybos ir narių susirinkimą - posėdį Tauragės r. savivaldybėje. Posėdyje dalyvavo Tauragės rajono savivaldybės meras Dovydas Kaminskas, administracijos direktorius Modestas Petraitis, kurie supažindino narius su nuveiktais 2018 m. darbais, numatomais ir planuojamais 2019 m. darbais bei su verslo rėmimo ir bendradarbiavimo programa.

     

    Posėdyje dalyvavo degalų tinklo "Circle K Lietuva" regiono atstovai: pardavimų vadybininkė Vaida Rudminienė ir degalų kategorijos vadovas Rokas Laurinavičius, kurie TAVA nariams pristatė degalų tinklą bei pasiūlė bendradarbiauti.

     

    Susitikimo metu vyko diskusijos susirinkime dalyvavusiems TAVA nariams ir Tauragės r. savivaldybei aktualiais klausimais, kurie ateityje leis labiau pažinti ir kartu spręsti ne tik miesto bet ir verslo problemas. Ateityje planuojami dažnesni susitikimai ir bendradarbiavimas.

     

    Posėdyje dalyvavusi UAB „Elka Rainwear“ direktorė Rima Zėringienė pasidalino maloniomis akimirkomis jai viešint Danijoje verslo reikalais. Ji parvežė danų laikraštį, kuriame gražiais atsiliepimais buvo parašytas straipsnis apie esamą Tauragės rajono merą Dovydą Kaminską.

    Skaityti plačiau
  • 2019 Gegužės 31d.
    Viešasis baigiamųjų darbų gynimas Kauno kolegijos Tauragės skyriuje jau prasidėjo

    2019 m. gegužės 31 d. Kauno kolegijos Tauragės skyriuje prasidėjo viešasis baigiamųjų darbų gynimas.

    Kvalifikacinės komisijos nariai: TAVA tarybos nariai: TIP verslo plėtros direktorius Darius Stankus (komisijos pirmininkas) ir UAB "Bremena" akcininkas Sigitas Mičiulis; Tauragės raj. savivaldybės administracijos direktorius Modestas Petraitis, Kauno kolegijos Vadybos ir ekonomikos fakulteto Tauragės skyriaus vadovė Diana Vaitiekienė, darbo pirmininkė Aušra Arminienė vertino studentų Baigiamuosius darbus: ,,UAB ,,Norfos mažmena" įvaizdžio tobulinimas", "UAB DPD Lietuva konkurencingumo didinimas", ,,Organizacijos klimato gerinimo galimybės ,,Šaltinio" progimnazijoje", ,,Jūratės vaistinės vartotojų lojalumo formavimas" ir kt.  
    Skaityti plačiau
  • 2019 Gegužės 16d.
    Lietuvos smulkiojo ir vidutinio verslo tarybos posėdis 2019-05-14

    2019 m. gegužės 14 d. TAVA tarybos narys Marius Jucikas  (UAB "Metta" direktorius) dalyvavo  Lietuvos smulkiojo ir vidutinio verslo valdybos posėdyje Ūkio ministerijoje, Vilniuje.  Pagrindiniai posėdžio klausimai:

    1. Metrologijos įstatymo pakeitimai. Dalyvavo EIMIN, Įstatymo rengėjai . 2. PVM įstatymo pataisos. Pristatė Daiva Čibirienė. 3. Ataskaitinio susirinkimo darbotvarkės nustatymas 4. Kiti klausimai.  
    Skaityti plačiau

Asociacijos nariai

  • UAB Tauragės odontologijos centras
  • UAB Onija
  • UAB Tauragės nekilnojamo turto agentura
  • UAB Tūkstantis mylių
  • UAB Etada Freedom
  • Tauragės profesinio rengimo centras
  • UAB Sigma Trans
  • UAB Egidas
  • UAB Marko dizainas
  • UAB Infoface
  • UAB Egersund Net
  • UAB Televizijos komunikacijos
  • UAB Sigitos kepiniai
  • UAB Elka Rainwear
  • UAB Optimali idėja verslui
  • UAB Alantas
  •  Šedbaro advokatų profesinė bendrija
  • Ansell Protective Solutions Lithuania
  • VšĮ Šou imperija (Tauragės radijas)
  • UAB Tauraplastas
  • UAB Taurana
  • UAB Uliksas
  • UAB Tauragės Agrotechnika
  • UAB Solregis
  • UAB Vilivitas
  • Tauragės kredito unija
  • UAB Gralis
  • UAB Tauragės autobusų parkas
  • UAB Added Value
  • UAB Biceda
  • UAB Verslas kitaip
  • UAB Švytis
  • UAB Kristensen & Kristensen
  • Jurbarko krašto verslininkų sąjunga
  • UADBB draudimo brokeris Olvirga
  • AB Šiaulių bankas Tauragės KAS
  • UAB Kvartalo Tinklas
  • UAB  GRIFS AG
  • MB Požerūnų malūnas
  • UAB Brolenta
  • UAB Nagoja
  • UAB Metta
  • UAB GBY
  • UAB Benera
  • UAB Darbo turas
  • UAB Šaukštelis
  • UAB Medicum Centrum
  • UAB Tauragės vandenys
  • UAB Molupis ir Ko
  • UAB Topas LT
  • UAB Rimsauga
  • UAB Bremena
  • A. Venckaus IĮ Autoežeruona
  • UAB Eurobiuras
  • UAB Ginara autoservisas
  • UAB Feniksas
  • UAB Netmark
  • UAB SDG
  • I. Alijošienės PKF Agava
  • AB Modest
  • UAB Tele2 Tauragės sk.
  • UAB Klasmann-Deilmann Laukėsa
  • Telia Lietuva

Naujienlaiškis

Prenumeruoti