Naujienos

  •  Tauragės skyriuje vyko profesinio bakalauro baigiamųjų darbų gynimas2018 Birželio 14d.
    Tauragės skyriuje vyko profesinio bakalauro baigiamųjų darbų gynimas

    2018 m. birželio 14 d. Tauragės skyriuje profesinio bakalauro baigiamuosius darbus apgynė trisdešimt du Įstaigų ir įmonių administravimo studijų programos  Smukaus ir vidutinio  verslo specializacijos nuolatinių ir ištęstinių studijų studentai. Komisijai pristatyta devyniolika baigiamųjų darbų. Baigiamuosiuose darbuose keliamos ir analizuojamos problemos aktualios regiono įmonėms ir įstaigoms. Dalis darbų parengti kaip  įmonių užsakymai,  jų temos  suderintos su užsakovais.

    Baigiamųjų darbų kvalifikavimo komisija: Darius Stankus, Tauragės Industrinio Parko verslo plėtros direktorius (komisijos pirmininkas); Modestas Petraitis, Tauragės raj. savivaldybės administracijos direktorius; Vilmantas Liorančas, UAB „Televizijos komunikacijos“ direktorius; Dr. Edita Jurkonytė, Vadybos ir ekonomikos fakulteto įstaigų ir įmonių administravimo katedros vedėja; Diana Vaitiekienė, Kauno kolegijos Vadybos ir ekonomikos fakulteto Tauragės skyriaus vadovė; Jolanta Čelnienė, Kauno kolegijos Vadybos ir ekonomikos fakulteto Tauragės skyriaus metodininkė (komisijos sekretorė).

    Nuo birželio 1 d. prasidėjo bendrasis priėmimas į aukštąsias mokyklas, tad kviečiame studijuoti Tauragėje – įgyti lyderiaujančios Kauno kolegijos profesinio bakalauro diplomą, neišvykstant iš namų. Specialybės:

    Įstaigų ir įmonių administravimas (nuolatinės studijos – 3 metai, ištęstinės studijos – 4 metai); Socialinis darbas (ištęstinės studijos – 4 metai); Ikimokyklinis ir priešmokyklinis ugdymas (vienkartinės ištęstinės studijos - 4 metai).

    Dėl papildomos informacijos apie priėmimo tvarką ir studijas Tauragėje prašome kreiptis:

    Aerodromo g. 6, LT-72186 Tauragė. Tel.:(+370) 446 52128, el. paštas: ts@go.kauko.lt

     

    Kauno kolegijos Tauragės skyriaus informacija

     

    Skaityti plačiau
  • 2018 Birželio 13d.
    Informacija dėl paviršinių nuotekų apmokestinimo

    2018 m. birželio 12 d. TAVA nariai Tauragės r. savivaldybės mažojoje salėje dalyvavo susitikime-diskusijoje su  UAB „Tauragės vandenys“ direktoriumi Eduardu Anuliu dėl sąskaitų už paviršinių nuotekų tvarkymą. Visos verslo įmonės, kurios yra prisijungusios prie paviršinių nuotekų sistemų, š. m. gegužės mėnesį gavo sąskaitas už balandžio mėnesį, kuriose paskaičiuotas mokestis už paviršinių nuotekų tvarkymą pagal LR Aplinkos ministro įsakymo Nr. D1-193/2007-04-02 ir Valstybinės kainų energetikos kontrolės komisijos nutarimo Nr. O3-92/2006-12-21 nurodytą tvarką ir nurodytos apskaičiuotos sumos pagal pateiktą meteorologų iškritusį metinį kritulių kiekį Tauragės rajono savivaldybės teritorijoje (Tauragės miestas, Taurų kaimas, Butkelių kaimas) ir pateiktus deklaruotus įmonių plotus.

     

    Iki 2019 m lapkričio 1 d. mokestis bus skaičiuojamas kas mėnesį pagal pateiktą faktinį meteorologų iškritusių kritulių kiekį ir esamus įmonių deklaruotus kietų dangų plotus; stogų, asfalto; betono trinkelėms išklotus plotus; kietų, vandeniui nelaidžių, dangų  ir kt.

     

    Nuo 2019 m. lapkričio 1 d. už mokesčiai už paviršines nuotekas bus skaičiuojami sekančiai: pagal 30 metų laikotarpio iškritusių kritulių kiekio vidurkį (797 mm) – kas 10 metų perskaičiuojant naujai ir  kaina kiekvieną mėnesį bus vienoda, nepriklausomai nuo to, kiek per praėjusį mėnesį iškrito kritulių.

     

    Įmonės, kurios dar nėra prisijungusios prie paviršinių nuotekų sistemų  (kadangi kai kur trasos dar įrenginėjamos) bus raginamos uždaros akcinės bendrovės „Tauragės vandenys“ prisijungti arba aplinkosaugininkams patikrinus, patvirtinti, kad jų aplinkoje esantis paviršinis vanduo neteršia gamtos.

     

    Mokesčio už paviršinių nuotekų tvarkymą mokėtojai yra tik juridiniai ir fiziniai asmenys, vykdantys ūkinę ir komercinę veiklą.

     

    Kilus klausimams, kreiptis į UAB „Tauragės vandenys“  gamybinio skyriaus viršininką Petrą Kazlauską, tel. (8 446) 55269, (8 646) 35 125

     

    Skaityti plačiau
  • 2018 Birželio 13d.
    Lietuvos smulkiojo ir vidutinio verslo tarybos posėdis 2018-06-13

    2018 m. birželio 13 d. TAVA tarybos narys M. Jucikas  (UAB "Metta" direktorius) dalyvavo  Lietuvos smulkiojo ir vidutinio verslo tarybos posėdyje. Pagrindiniai posėdžio klausimai:

    Socialinio verslo plėtros įstatymo projekto svarstymas. UAB „Investicijų ir verslo garantijos“ priemonės „Kompetencijų vaučeris“ pristatymas. Lietuvos buhalterių ir auditorių asociacijos pasiūlymas dėl Civilinio proceso kodekso 733 straipsnio pakeitimas ir „grindų“ klausimas.

    Posėdžio protokolas ruošiams, jį rasite: http://ukmin.lrv.lt/lt/veiklos-sritys/verslo-aplinka/smulkiojo-ir-vidutinio-verslo-politika/lsvvt

    Skaityti plačiau
  • 2018 Birželio 12d.
    Moteris versle: galimybės ir iššūkiai

    2018 m. birželio 12 d. TAVA pirmininkė G. Stulginskienė dalyvavo Tauragės BC „Spiečius“ renginyje „Moteris versle: galimybės ir iššūkiai“. Renginyje  šurmuliavo aktyvios ir verslios Tauragės, o taip pat ir Šiaulių, Šakių, Klaipėdos moterys. Renginio metu dalyvės išgirdo, kaip išdrįsti pradėti verslą, kaip įvertinti savo idėją, kaip neprarasti atkaklumo ir siekti tikslo.

    Apie verslo kūrimą ir asmeninę patirtį, kuri renginio dalyves įkvėpė veikti, kurti bei verslauti pristatė Klaipėdos Išmanių moterų asociacija „Idėjų pakrantė“ valdybos pirmininkė ir rinkodaros konsultacijų bei vizualinio identiteto kūrimo prekinio ženklo „Vijos Marketingo Konsultacijos“ vadovė Deimantė Makarevičiūtė; internetinio portalo „Turtinga moteris“ įkūrėja Jolanta Chlevickienė ir TAVA narės, UAB „Tūkstantis mylių“, direktorė Inga Dikšaitienė.

     

    Daugiau informacijos: http://www.tvk.lt/index.php?m=22&tid=3739

     

    Skaityti plačiau
  • 2018 Birželio 4d.
    Atliekų tvarkymo iššūkis - žiedinė ekonomika  TAVA tarybos narys Marius Jucikas dalyvavo birželio 1-ąją Aplinkos ministerija surengtoje konferencijoje – „Žiedinė ekonomika Lietuvoje – tegu atliekos virsta žaliavomis!”. Didžiausias dėmesys buvo skiriamas atliekoms – jų perdirbimui, antriniam panaudojimui ir efektyviam surinkimui. Pradėdamas konferenciją aplinkos ministras Kęstutis Navickas kalbėjo, jog naujieji žiedinės ekonomikos tikslai, atliekų perdirbimo atžvilgiu, yra ambicingi – mums, lietuviams, ne tik perdirbti, bet ir surinkti antrines žaliavas sekasi vis dar ne taip gerai.

    Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/projektai/eko-energetika/neatrasta-verslo-nisa-i-kuria-investave-susizertu-nemenka-pelna.d?id=78206033
     
    Skaityti plačiau
  • 2018 Gegužės 29d.
    Tarptautinis investicinis forumas "TERNOPILSHCHYNA INVEST 2018"

    Š. m. gegužės 24 - 25 dienomis Ternopilyje (Ukraina) įvyko tarptautinis investicinis forumas "TERNOPILSHCHYNA INVEST 2018", kuriame lankėsi Tauragės apskrities savivaldybių delegacija.  Su Tauragės apskrities atstovais kartu vyko ir LR Užsienio reikalų ministerijos ambasadorė ypatingiems pavedimams Gitana Grigaitytė. 

    Investicinio forumo metu delegacija susitiko su Ternopilio srities gubernatoriumi Stepan Barna bei Ternopilio Technikos universiteto atstovais.

     

    Forume dalyvavo TAVA tarybos narys Vilmantas Liorančas, kuris kartu su Ukrainos Ternopilio miesto nacionaliniu technikos universitetu pasirašė bendradarbiavimo sutartį dėl 12 studentų, kurie šią vasarą planuoja atlikti praktiką TAVA įmonėse pagal 2016 m. bendradarbiavimo susitarimą su Ukrainos Ternopilio visuomenine organizacija „UniJa“.


    Bendradarbiavimas tarp Tauragės apskrities ir Ternopilio srities vyksta nuo 2007 metų.

     

     

    Vido Bičkaus nuotraukos

    Skaityti plačiau
  • 2018 Gegužės 28d.
    Apskaitos, mokesčių pasikeitimai ir pasiūlymai per 2018 m. gegužės mėn.

     

    UAB „Added Value“ rubrika:

    Apskaitos, mokesčių pasikeitimai ir pasiūlymai per 2018 m. gegužės mėn.

     

     

    “SODRA“ ATVERIA DAUGIAU DUOMENŲ APIE   DARBUOTOJŲ PAJAMAS ŠALIES ĮMONĖSE

      

    „Sodra“ nuo šiol teikia daugiau viešų duomenų apie įmonių darbuotojų uždirbamas pajamas. Pradėta viešai skelbti įmonių, kuriose yra daugiau nei 20 darbuotojų, atlyginimų mediana, standartinis nuokrypis, 25 proc. kvantilis ir 75 proc. kvantilis.

    Teikti šiuos duomenis „Sodra“ pradėjo laikydamasi balandį įsigaliojusių Valstybinio socialinio draudimo įstatymo pataisų, kuriose numatyta skelbti daugiau viešos informacijos apie darbo užmokestį įmonėse. Atskirai skelbiami  visų įmonėje dirbusių asmenų,  ir tik visą mėnesį išdirbusių darbuotojų pajamų rodikliai. 

    Iki šiol „Sodra“ skelbė daugiau nei 3 darbuotojus turinčių įmonių darbuotojų pajamų, nuo kurių sumokėtos socialinio draudimo įmokos, vidurkius. Šis rodiklis buvo gaunamas sudėjus visų įmonėje tą mėnesį nors vieną dieną dirbusių darbuotojų uždirbtas pajamas ir gautą skaičių padalijus iš įmonėje dirbusių asmenų skaičiaus. Nauji rodikliai – mediana, 25 proc. kvantilis, 75 proc. kvantilis, standartinis nuokrypis – detaliau atskleidžia, kaip darbuotojų skaičius pasiskirsto pagal pajamas. Paprastai tariant, sudaromas įmonėje dirbusių asmenų sąrašas pagal pajamas – nuo mažiausiai iki daugiausiai tą mėnesį uždirbusio asmens – ir  jis padalijamas į keturias lygias (pagal darbuotojų skaičių) dalis. Tuomet nustatoma, kokio dydžio pajamas uždirbo ties kiekvienos dalies riba esantis darbuotojas.

    Šiuos duomenis galima rasti „Sodros“ puslapio skiltyje „Vieši draudėjo duomenys“, pasirinkus informaciją apie draudėjų (darbdavių) mokamus atlyginimus darbuotojams ir parsisiuntus atitinkamą duomenų rinkmeną.

     

    www.sodra.lt

     

    PAJAMŲ NEDEKLARAVO 15% GYVENTOJŲ – UŽ DIENĄ SKAIČIUOJAMI 0,03% DELSPINIGIAI

     

    Šiemet gyventojai buvo aktyvesni nei bet kada anksčiau ir pareigingiau teikė deklaracijas, tačiau visi laiku šios prievolės neįvykdė. Asmenys, kurių deklaracijose yra neatitikimų, artimiausiu metu sulauks VMI pranešimų.

    Iš viso gyventojai pateikė per 1,71 mln. deklaracijų. Daugiausiai pateikta gyventojų pajamų mokesčio (GPM) deklaracijų – jų VMI gavo 1,33 mln. Iš 893.000 gyventojų, dėl vienokių ar kitokių priežasčių privalėjusių pateikti deklaracijas, laiku to nepadarė 138.000. Anot VMI, šiemet stropesni buvo individualią veiklą pagal pažymą ar su verslo liudijimu pernai vykdę smulkieji verslininkai, tačiau 15% jų „nespėjo ar pamiršo“ deklaruoti pernai gautas pajamas. VMI primena, kad ir negavus pajamų, bet vykdžius individualią veiklą, reikia pateikti deklaracijas.

    Mokesčių administratorius ragina visus užmiršusiu ar neturėjusius laiko pateikti deklaracijas iki gegužės 2 dienos, jas pateikti kuo greičiau, nes jeigu praėjusiais metais susidarė mokėtina suma ir ji nesumokėta iki gegužės 2 d., už kiekvieną pradelstą dieną skaičiuojami 0,03% delspinigiai. Tie gyventojai, kurie turėtų sumokėti pajamų mokestį, tačiau dėl finansinių sunkumų laikinai neišgali to padaryti, gali kreiptis į apskrities valstybinę mokesčių inspekciją arba pateikti prašymus per Mano VMI dėl mokestinės paskolos ar mokesčių atidėjimo.

    www.vz.lt

     

    KOMANDIRUOČIŲ TVARKOJE – DAUGIAU GALIMYBIŲ IŠMOKĖTI DIENPINIGIUS

     

    Pakeitus komandiruočių tvarką daugiau galimybių mokėti dienpinigius atsirado mažųjų ir ūkinių bendrijų nariams ir į kitą grupės įmonę padirbėti išvykusiems darbuotojams.

    Pakeistose Komandiruočių sąnaudų atskaitymo iš pajamų taisyklėse rašoma, kad tuo atveju, jeigu į komandiruotę vyksta vieneto vadovas arba individualios įmonės savininkas, tikrasis ūkinės bendrijos narys ar mažosios bendrijos narys ir šioje individualioje įmonėje, ūkinėje bendrijoje (ŪB) ar mažojoje bendrijoje (MB) nėra vadovo, dienpinigių norma gali būti didinama 100%.

     

    Anot jos, nauja tvarka taip pat leidžia mokėti dienpinigius darbuotojui, kurio darbo vieta yra užsienio valstybėje, tačiau jo darbas šioje valstybėje nepriskiriamas komandiruotei. Tokiu atveju dienpinigiai mokami tik už kelionės į kitą valstybę ir grįžimo iš jos dienas.

    Taisyklėse papildytas draudimo gavėjų sąrašas – į jį įtraukti MB nariai ir ŪB tikrieji nariai. Taisyklės rašoma, kad tuomet, kai vienetas moka vienkartinę metinę kelionių draudimo įmoką, išlaidos komandiruotės sąnaudomis pripažįstamos kiekvieną draudimo mėnesį bendrą draudimo įmokos sumą padalijus iš mėnesių skaičiaus, išskyrus tą atvejį, kai per draudimo galiojimo laikotarpį nė vienas apdraustasis vieneto darbuotojas, individualios įmonės savininkas, ūkinės bendrijos tikrasis narys ar mažosios bendrijos narys nevyko į komandiruotę.

    www.vz.lt

     

    KEIČIASI BAUDŲ UŽ MOKESTINIUS PAŽEIDIMUS TVARKA

     

    Baudų už mokestinius pažeidimus taisyklės iš VMI teisės aktų keliamos į Mokesčių administravimo įstatymą (MAĮ). Aptariama, koks baudos dydis yra skiriamas tuomet, kai nėra nei lengvinančių, nei sunkinančių aplinkybių.

    Anot projektą parengusios Finansų ministerijos (FM), dabartinė tvarka neleidžia tinkamai kontroliuoti mokesčių administratoriaus veiklos, nes jis pats sau nusistato baudų skyrimo tvarką. Dabartinė padėtis neužtikrina ir mokesčių mokėtojų teisių apsaugos. Dėl šių priežasčių MAĮ yra siūloma detalizuoti taisykles, kuriomis remiantis, mokesčių administratorius apskaičiuoja konkrečius skirtinų baudų dydžius.

    Asmens atsakomybę lengvinančios aplinkybės: asmuo pripažino mokesčių įstatymo pažeidimą ir bendradarbiavo su mokesčių administratoriumi, asmuo savo noru atlygino pažeidimu padarytą žalą, pažeidimas padarytas, esant sunkiai fizinio asmens ekonominei (socialinei) padėčiai, pažeidimas padarytas, esant kitoms svarbioms aplinkybėms, kurias mokesčių administratorius pripažįsta lengvinančiomis aplinkybėmis.

    Asmens atsakomybę sunkinančios aplinkybės: mokesčiai apskaičiuoti, mokesčių administratoriui taikant turinio viršenybės prieš formą principą, mokesčių mokėtojas nevykdo ar netinkamai vykdo savo pareigas apskaičiuoti mokestį, bendradarbiauti su mokesčių administratoriumi, tvarkyti apskaitą, saugoti apskaitos ar kitus dokumentus, ir dėl to mokesčių administratorius neturi galimybių apskaičiuoti mokėtinų mokesčių įprastine, t. y. atitinkamo mokesčio įstatymo nustatyta, tvarka, kai mokesčių mokėtojas mokesčių administratoriaus nurodymu laiku nepateikia tinkamos dokumentacijos apie sandorių ar ūkinių operacijų vertę arba pateikia netinkamą dokumentaciją, ir mokesčių administratorius koreguoja sandorių ar ūkinių operacijų vertę, taikydamas Pelno mokesčio įstatymo 40 straipsnį arba Gyventojų pajamų mokesčio įstatymo 15 straipsnį, mokesčių mokėtojas, vykdydamas mokestines prievoles, piktnaudžiavo savo teisėmis ar elgėsi kitu nesąžiningu būdu, dėl mokesčių mokėtojo tyčinių veiksmų ar neveikimo padaryta didelė žala valstybės biudžetui, pažeidimų sistemiškumas (nustatomi trys ar daugiau atvejų, kai sudaromi pastovūs, pakartotiniai sandoriai su mokesčių administratoriaus nurodymų nevykdančiais, mokesčių nemokančiais ar deklaracijų neteikiančiais asmenimis, apskaityti juridinės galios neturintys apskaitos dokumentai, kuriuose nurodytomis sąlygomis užfiksuotos ūkinės operacijos realiai neįvyko.

    www.vz.lt

     

    NUO LIEPOS 1 D. DIDĖJA DIENPINIGIAI KOMANDIRUOTĖMS LIETUVOJE IR UŽSIENYJE

     

    Nuo liepos 1 d. įsigalioja atnaujinta Dienpinigių ir kitų komandiruočių išlaidų tvarka – dienpinigių normos didėja, nebelieka prievolės rašyti komandiruočių įsakymus.

    Pavyzdžiui, dienpinigiai keliaujant į Daniją nuo 57 Eur didėja iki 80 Eur, tačiau dienpinigių norma kelionėms į kai kurias Afrikos ir Pietų Amerikos valstybes mažėja. Šiuo metu galiojančioje taisyklių redakcijoje minimos 206 valstybės, o naujoje tvarkoje 148.

    Kartu didėja dienpinigių norma ir Lietuvai. Nuo 2018 m. liepos 1 d. ji nuo 5,8 Eur už dieną didėja iki 15 Eur už dieną.

    Nebelieka punkto, kuris reikalauja mažinti dienpinigius 50%, jeigu komandiruotė trunka vieną dieną. Ir už vienos dienos komandiruotę po liepos 1 d. bus galima mokėti 15 Eur. Darbdaviai gali kolektyvinėje arba darbo tvarkos taisyklėse numatyti, kad dienpinigiai už vieną dieną nebus mokami. Taip pat nebelieka nurodymo, kad komandiruotės išlaidoms nurašyti, būtinai reikia pasirašyti įsakymą, tokioms išlaidoms įvardinti galima bus naudoti ir kitus įmonės dokumentus.

    www.vz.lt

     

    IŠPLEČIAMAS PELNO MOKESČIO LENGVATOS TAIKYMAS SMULKIOMS ĮMONĖMS

    Nuo 2019-ųjų lengvatinis pelno mokesčio tarifas bus taikomas visoms vieno asmens ir jo šeimos narių valdomoms labai smulkioms įmonėms.

    Lengvatinis 5% pelno mokesčio tarifas bus taikomas to paties asmens ar jo ir jo šeimos narių valdomoms įmonėms, kurių bendras darbuotojų skaičius ir bendros metinės pajamos nesiekia įstatyme nustatytų apribojimų – 10 darbuotojų ir 300.000 Eur metinių pajamų. Dabar galiojančiame įstatyme yra numatyta, kad 5% lengvatinis pelno mokesčio tarifas taikomas įmonėms, kuriose darbuotojų skaičius neviršija 10 žmonių, o pajamos – 300.000 Eur per metus, tačiau tokia lengvata negali naudotis įmonė, jeigu jos savininkas arba kiti šeimos nariai taip pat yra ir kitų įmonių savininkai.

    Priimtuoju įstatymo pakeitimu numatyta, kad lengvata bus galima pasinaudoti taip pat ir tais atvejais, jeigu vieno asmens ar šeimos narių valdomose įmonėse kartu sudėjus bus ne daugiau kaip 10 darbuotojų ir metinė jų visų apyvarta neviršys 300.000 Eur.

     

    www.vz.lt

     

        Susisiekite, norėdami gauti daugiau informacijos:

          

        UAB „Added Value“                                                                 El. p.: arvydas@avalue.lt

        Aerodromo g. 33, LT-72186 Tauragė                                          Mob. nr.: 8 (684) 48887

                                                                                                          www.addedvalue.lt

    Skaityti plačiau
  • 2018 Gegužės 25d.
    Darbo biržos veiklos aktualijos: įgyvendinami ESF projektai, EURES paslaugos darbdaviams, užsieniečių įdarbinimas

    2018 m. gegužės 24 d. 14 val. TAVA nariai dalyvavo Tauragės teritorinėje darbo biržoje organizuojamame renginyje darbdaviams „ Darbo biržos veiklos aktualijos: įgyvendinami ESF projektai, EURES paslaugos darbdaviams, užsieniečių įdarbinimas“.

    Renginje buvo diskutuojama apie:

    Tauragės TDB įgyvendinami ESF projektus, Elektroninės darbo biržos paslaugas – perėjimo prie išorės dokumentų teikimo elektroniniu būdu. EURES paslaugas darbdaviams. Darbo leidimus užsieniečiams.

     

    Pranešimą apie EURES (European Employment Services) skaitė EURESvyr. specialistė L.Zdaniauskienė

    EURES (European Employment Services) – tai bendradarbiavimo tinklas, kurio paskirtis  - užtikrinti laisvą asmenų judėjimą 28 ES šalyse bei Norvegijoje, Šveicarijoje, Islandijoje ir Lichtenšteine.

    EURES tinklą sudaro apie 1000 EURES konsultantų, kurie kasdien bendrauja su darbo ieškančiais asmenimis ir darbdaviais visoje Europoje.

    EURES tikslai

    Informuoti, konsultuoti, patarti potencialiai mobiliems darbuotojams apie darbo galimybes, gyvenimo ir darbo sąlygas Europos Sąjungos šalyse. Padėti darbdaviams įdarbinti kitų šalių darbuotojus. Konsultuoti pasienio regionų darbdavius ir darbuotojus.

    Privalumai:

    Galimybė rinktis tinkamą darbuotoją išdidesnio kandidatų rato ir rasti trūkstamųprofesijų specialistų. Darbuotojai, norintys vykti į kitą šalį, yra motyvuoti ir nori įgyti naujos patirties. Galimybė jūsų komandai susipažinti su nauja patirtimi ir naujais požiūriais. Iš kitos Europos šalies atvykstantys darbuotojai atsiveža naujų įgūdžių ir kvalifikacijų. Darbo jėgos įvairovė ne tik atvers galimybę išmokti naujų kalbų, bet ir padės gerinti bendravimą ir didinti supratimą apie darbo aplinką kitose šalyse.

     

     

     

     

     
    Skaityti plačiau
  • 2018 Gegužės 24d.
    2014–2020 Europos Sąjungos fondų investicijos Lietuvoje Kompetencijos LT

    2018-05-24 bendradarbystės centre "Spiečius" Tauragėje, vykusiame seminare  UAB "Grand partners" verslo klientų vadovė Jolanta Grigė supažindino su ES paramos, 2014–2020 Europos Sąjungos fondų investicijos Lietuvoje Kompetencijos LT, gavimo įrankiais darbuotojų ugdymui.  Paramą gali gauti mažos įmonės (darbuotojų skaičius iki 50) ir vidutinės (darbuotojų skaičius iki 250).

     

    PRIEMONĖS TIKSLAS:

    Darbuotojų kvalifikacijos kėlimas. Darbuotojų kvalifikacijos lygio palaikymas.

     

    FINANSUOJAMOS VEIKLOS:

    MOKYMAI – skirti įmonių darbuotojams.

     

    MOKYMŲ TEMOS:

    Įmonės veiklos tobulinimo ir planavimo mokymai; Gamybos procesų efektyvinimo mokymai; Meistrų ir brigadininkų mokymai; Administracinių kompetencijų tobulinimo mokymai; Projektų valdymo mokymai.

     

             Paramos dydis:

    Viena įmonė, dalyvaujanti projekte, vidutiniškai gali gauti apie 10 mokymų dienų per 12 mėn.

     

    Paramos lėšos:

    Kompensuojama apie 60% nuo mokymų veiklos.

    Nuosavas indėlis apie 60 € 1 dalyviui už mokymų dieną.

     

    Projekto trukmė:

    Jūs turėsite galimybę daugiau nei 2 metus mokyti ir kelti savo darbuotojų kvalifikaciją (iki 2020 m.).

     

    Įtraukimas į projektą:

    Įmonės įtraukimas į projektą – NEMOKAMAS.

     

    INVEGA KOMPETENCIJŲ VAUČERIAI

    Skiriama iki 4500 Eur įmonės darbuotojų mokymo išlaidoms kompensuoti.

    Įmonės darbuotojai galės mokytis 12 mėnesių laikotarpyje.

     

    KAS GALI KREIPTIS?

    Privatūs juridiniai asmenys ir valstybės arba savivaldybės įmonės, veikiantys ne trumpiau kaip vienerius metus.

     

    KAIP VEIKIA?

    Norėdami pasinaudoti priemone, turite pateikti paraišką INVEGAI. Mokymų teikėjų ir mokymų programų sąrašą rasite

     VšĮ Verslios Lietuvos svetainėje

     

     

    Kontaktai pasiteiravimui:

             Jolanta Grigė, Verslo Klientų vadovė, tel. Nr. +370 656 66090, http://j.grige@grandpartners.lt

             http://www.grandpartners.lt

             https://www.facebook.com/grandpartners.lt

     

     

     

    Skaityti plačiau

Asociacijos nariai

  • UAB Medicum Centrum
  • Jurbarko krašto verslininkų sąjunga
  • Tauragės kredito unija
  • UAB Metta
  • UAB Etada Freedom
  • UAB Uliksas
  • UAB Senasis medvėgalis
  • UAB Tauragės Agrotechnika
  • UAB Alantas
  • UAB Kristensen & Kristensen
  • IĮ R-Sportas
  • I. Alijošienės PKF Agava
  •  Šedbaro advokatų profesinė bendrija
  • UAB Infoface
  • UAB Rimsauga
  • UAB Added Value
  • UAB Tauragės odontologijos centras
  • UAB Onija
  • UAB Eurobiuras
  • UAB Feniksas
  • UAB Tauragės regiono atliekų tvarkymo centras
  • UAB Solregis
  • UAB Sigma Trans
  • UAB Gralis
  • UAB Elka Rainwear
  • UAB Televizijos komunikacijos
  • UAB Optimali idėja verslui
  • UAB Tauragės vandenys
  • UAB Bremena
  • UAB Tauragės autobusų parkas
  • UAB Egersund Net
  • UAB Molupis ir Ko
  • UAB Netmark
  • VšĮ Šou imperija (Tauragės radijas)
  • UAB SDG
  • UAB Egidas
  • UAB Brolenta
  • UAB Taurana
  • UAB Šaukštelis
  • A. Venckaus IĮ Autoežeruona
  • AB Šiaulių bankas Tauragės KAS
  • UAB Klasmann-Deilmann Laukėsa
  • MB Požerūnų malūnas
  • UAB Tauraplastas
  • UAB Švytis
  • UAB Tele2 Tauragės sk.
  • UAB Kvartalo Tinklas
  • Telia Lietuva
  • AB Modest
  • UAB Marko dizainas
  • UAB  GRIFS AG
  • UAB Topas LT
  • UAB Darbo turas
  • Ansell Protective Solutions Lithuania
  • Tauragės profesinio rengimo centras
  • UAB Tūkstantis mylių
  • UAB Margas
  • UAB Biceda

Naujienlaiškis

Prenumeruoti